اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح ملی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان اردبیل افتخار آفریدند

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سطح ملی و در حوزه تصویر‌گری کتاب کودک و نوجوان افتخار‌ آفرید.

مربیان کانون پرورش فکری کودکان اردبیل افتخار آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، نیر پیکام سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک مشگین‌شهر برنده جایزه تصویرگری جشنواره کتاب کودک و نوجوان شد.

در مراسمی که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون در تهران برگزار شد 57 اثر از میان 682 اثر بررسی شده در بخش‌های کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره شایسته دریافت جایزه شدند.

این آثار در رشته‌های شعر، داستان تالیف کودک و خردسال، داستان تألیف نوجوان، داستان ترجمه، علمی و آموزشی، دینی، بازنویسی، زندگینامه، تصویرگری، گرافیک و طراحی جلد و کتاب‌‌های خودمان، مورد ارزیابی گروه‌های داوری قرار گرفت.

در بخش تصویرگری کتاب کودک جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره به کتاب «دوربین خدا» به تصویرگری نیَر پیکام، به ‌دلیل تصویرسازی ساده و تخیل قوی در اجرای تصاویر اختصاص یافت.

کتاب «دوربین خدا» سروده اسماعیل الله‌دادی، تنها کتابی بود که هم در بخش شعر و هم بخش تصویرگری کاندیدای دریافت جایزه شد و توانست در هر دو بخش جوایز جشنواره را دریافت کند.

این کتاب در اسفند ماه سال 91 نیز لوح تقدیر جشنواره ملی شعر کودک را دریافت کرده بود.

نیر پیکام متولد سال 1358 در شهرستان مشگین‌شهر است. سال 79 به عنوان مربی پاره‌وقت هنری کانون، کار در مرکز شماره یک مشگین‌شهر را آغاز کرد. 10 سال به عنوان مربی هنری در خدمت کودکان و نوجوانان بود. سال 88، با تبدیل وضعیت استخدامی‌اش، کسوت مربی فرهنگی پوشید تا علاوه بر فعالیت‌های هنری سکان فعالیت‌های فرهنگی را هم در دست بگیرد.

وی هم اکنون سرپرست مرکز شماره یک مشگین‌شهر است.

دو مربی کانون اردبیل منتخب شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در بیستمین آیین تجلیل از مربیان و کارشناسان نمونه کانون کشور از فتانه احمدی‌هادی مربی مسئول مرکز شماره یک اردبیل که هم اکنون به عنوان کارشناس آموزش و تحقیقات کانون فعالیت می‌کند و مهدیه علیقلیزاده مربی مسئول مرکز یک اردبیل به عنوان مربیان نمونه کشور توسط سید صادق رضایی مدیر عامل کانون تجلیل شدند.

این آیین تجلیل با حضور مدیر عامل کانون و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی و فرهنگی برگزار شد. با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای نقدی از 11 مربی هنری پاره‌وقت، 2 مربی ادبی پاره‌وقت، 22 مربی فرهنگی، 33 مربی مسئول، 6 کارشناس استانی، دو کارشناس ستادی و دو کارشناس پیشکسوت و بازنشسته قدردانی شد.

این مربیان و کارشناسان موفق؛ طی فرآیند مشخصی مرحله به مرحله مورد ارزیابی شغلی طی یک سال قرار گرفته بودند و در نهایت به عنوان نمونه معرفی شدند.

فتانه احمدی‌هادی متولد سال 1354 در شهرستان اردبیل، در سال 1377 به عنوان مربی فرهنگی وارد کانون شد. دو سال بعد مسئولیت یکی از قدیمی‌ترین مراکز کانون کشور، یعنی مرکز شماره یک اردبیل را به عهده گرفت و تا سال 92 در همین سمت فعالیت کرد. وی امسال  به سمت کارشناس آموزش و تحقیقات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منصوب شد.

مهدیه علیقلیزاده متولد سال 1358 شهرستان خلخال است. سال 77 به عنوان مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان کار فرهنگی و هنری خود را آغاز کرد. علیقلیزاده لیسانس ادبیات دارد و علاوه بر نویسندگی نمایشنامه که تاکنون در جشنواره‌های مختلف حایز رتبه‌های برتر شده است کارگردانی و بازیگری در عرصه تئاتر و نمایش عروسکی نیز از تخصص‌های هنری وی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/62005/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول