اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس اعلام آمادگی کرد

ایجاد کانون فرهنگی در مساجد پادگان‌های فارس

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس از آمادگی این دبیرخانه برای ایجاد کانون فرهنگی در مساجد پادگان‌های این استان خبر داد.

ایجاد کانون فرهنگی در مساجد پادگان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی، در دیدار با رئیس عقیدتی و سیاسی مرکز آموزش زرهی شیراز که در این دبیرخانه برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی داریم تا در مساجد پادگان‌ها کانون‌های فرهنگی و هنری ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور یک روحانی قوی در عقیدتی سیاسی و پادگان‌ها می‌تواند باعث رونق فرهنگی محل‌های نظامی شود، افزود: ایجاد کانون‌های فرهنگی در پادگان‌ها باعث می‌شود تا سربازان آن پادگان بیشتر با کارهای فرهنگی انس بگیرند.

وی انس سربازان و کارهای فرهنگی در پادگان‌ها را باعث ایجاد جامعه‌ای معنوی خواند و تصریح کرد: ما در ارتش قهرمان افرادی مانند عباس بابایی، عباس دوران و سپهبد صیاد شیرازی را داشتیم که نیروهای ارتشی ما نیز باید به این سو سوق داده شوند و انجام کارهای فرهنگی در پادگان‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند ما را به این هدف رهنمون سازد.

این مسئول با اشاره به امواج سهمگین و تهاجم‌های فرهنگی دشمن، که وظیفه دستگاه‌های فرهنگی را دوچندان می‌کند، گفت: در زمینه‌های مشاوره و ایجاد کانون‌های فرهنگی آمادگی تعامل را داریم.

در ادامه این دیدار رئیس عقیدتی و سیاسی مرکز آموزش زرهی شیراز نیز ابراز داشت: شهدا در زمان خود بر اساس مقتضیات زمان انجام خدمت کردند و امروز وظیفه ما حرکت به سمت کارهای فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.

حجت‌الاسلام احمد کشتکار همچنین آمادگی این مجموعه را برای همکاری با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس در زمینه اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری اعلام کرد.

انتهای پیام/‌‌2448/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول