اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

گلستان دارای 290 کانون فرهنگی هنری است/ فعالیت 15 کانون تخصصی

مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان از فعالیت 290 کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان خبر داد.

گلستان دارای 290 کانون فرهنگی هنری است/ فعالیت 15 کانون تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی بیکی عصر چهارشنبه در جمع اعضای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار داشت: کانون‎های فرهنگی هنری مساجد به فراخور امکاناتی که در دسترس دارند و نیز براساس گستره فعالیت‎شان از رتبه یک تا چهار درجه‎بندی می‎شوند. 

کانون فرهنگی هنری گلشن در 2 سال اخیر جهش 200 درصدی داشته است

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری گلشن در دو سال اخیر جهش 200 درصدی داشته است که عواملی مانند کلان‎نگری در برنامه‎ها، تعامل با کانون‎های کشور و استان، سیاست‎گذاری برنامه‎ها به صورت فراملی از نکاتی بوده است که در موفقیت این کانون مؤثر واقع شد.

مسئول دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد گلستان از فعالیت 15 کانون تخصصی در استان خبر داد و یادآور شد: کانون‌هایی با محوریت آی‎تی، سمعی و بصری، شعر و ادبیات داستانی، آموزش، کتابخانه، قرآن، عفاف و حجاب و کانون مهدویت در سراسر استان فعال هستند. 

600 روستای گلستان برخوردار از خدمات آی‎سی‎تی/ 80 درصد مردم از امکانات مخابرات بهره‎مندند

مدیرعامل مخابرات گلستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بیشترین آی‎سی‎تی روستایی در استان استقرار دارد، اذعان داشت: گلستان در این زمینه پیشتاز کشور است و بیشترین مشترک را در بخش آی سی‎تی روستایی دارد.

سید اسحاق حسینی با بیان اینکه 80 درصد مردم از امکانات مخابرات بهره‎مند هستند، اذعان کرد: شرکت مخابرات استان در این زمینه بیشترین مصرف‎کننده را در سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه 150 روستا در گلستان از نعمت فناوری اطلاعات برخوردار هستند، ابراز داشت: 600 روستا در گلستان دارای آی‎سی‎تی است.

مدیرعامل مخابرات گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد که خانه‎های فرهنگ دیجیتال در حوزه اشتغال، اطلاع‎رسانی، نشر و توسعه فرهنگ موثر باشد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول