اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان اردبیل خبر داد

برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی ویژه اعضای کانون‌های مساجد اردبیل

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت:‌ دوره آموزشی کارآفرینی و اشتغال با شرکت 720 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل در مجتمع فرهنگی - هنری فدک اردبیل برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی ویژه اعضای کانون‌های مساجد اردبیل

نادر سقا در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تلاش در راستای تحقق حماسه اقتصادی از طریق ترسیم نقشه راه کار‌آفرینی و توسعه اشتغال در کشور، آشنایی با راهکارها و راهبردهای شورای عالی اشتغال و مولفه‌های بهبود فضای کسب و کار و همچنین بهره‌مندی از مزایای گواهی پایان دوره از مهمترین اهداف برگزاری دوره کارآفرینی و اشتغال است.

وی افزود: آموزش‌های لازم در این دوره توسط اساتید مجرب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزاری این دوره‌ها را در ارتقای سطح مهارتی و دانش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مفید اعلام کرد و ادامه داد: آموزش از مهمترین و موثرترین متدهای روز دنیاست که استفاده درست و به موقع از آن، راه‌های دستیابی به هدف را آسان‌تر می‌کند.

سقا تصریح کرد: یاد گرفتن مهارت‌های کارآفرینی باعث بالفعل شدن استعدادهای بالقوه و استفاده صحیح از پتانسیل‌های بومی هر منطقه می‌شود که در حال حاضر با توجه به ازدیاد جمعیت جوانان جویای کار کشور استفاده از این مهارت‌ها الزامی است.

این مسئول با اشاره به اهمیت کار و تلاش در دین مبین اسلام بیان داشت: راه‌اندازی کار خلاقانه که بر اساس اصول شرعی بنا نهاده شده است موجب استفاده صحیح از منابع طبیعی خدادای و کسب درآمد و روزی حلال و با برکت می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: در اسلام ایجاد کسب و کار حلال و تامین معاش خانوده ارزش و ثوابی برابر با جهاد در راه خدا دارد و در مقابل کسانی که برای تامین مایحتاج خانواده خود و ایجاد زندگی شرافتمندانه به دنبال کار نمی‌روند در دین اسلام مورد بدبینی و انزجار هستند.

سقا در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: پس از اتمام این دوره که به مدت چهار ساعت به طول انجامید گواهی پایان دوره از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/62004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول