اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کانون پرورش فکری اندیمشک خبر داد

برگزاری کارگاه‌های «راه‌های خداشناسی» در کانون‌های پرورش فکری اندیمشک

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیمشک از برگزاری کارگاه‌های «راه‌های خداشناسی» در کانون‌های پرورش فکری این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های «راه‌های خداشناسی» در کانون‌های پرورش فکری اندیمشک

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مظهر السادات دعاگو اظهار کرد: همزمان با فصل تابستان و حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون برای پر کردن اوقات فراغت خود، مربیان کانون با برگزاری کارگاه‌های هنری ضمن معرفی کتاب به بچه‌ها و تشویق آن‌ها به مطالعه بیشتر، راه‌های خداشناسی را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند.

وی افزود: در یکی از کارگاه‌های هنری کانون که برای بچه‌ها در ایام تابستان برنامه‌ریزی شد؛ مربی بعد از معرفی کتاب «دنیای حیوانات راهی به سوی خداشناسی»، اقدام به نقاشی طرح حیوانات بر روی دست اعضا کرد.

مربی کانون پرورش فکری شماره 3 اندیمشک با بیان این که در این کتاب با معرفی حیوانات مختلف و چگونگی زندگی آن‌ها به شیوه‌ای جالب و با زبانی ساده و روان، به گونه‌ای هدف مشترک از آفرینش آن‌ها را یادآور شده و شناخت خداوند را از طریق شناخت آفرینش وی پی می‌گیرد، گفت: بر همین اساس در این برنامه کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش خلاق با شخصیت حیوانات طراحی شده بر روی دستان خود پرداختند و با این شیوه با یکی از راه‌های خداشناسی آشنا شدند.

وی بیان کرد: مربیان کانون پرورش فکری شماره 3 اندیمشک، کودکان و نوجوانان عضو این مرکز را با دعوت در کارگاه‌های هنری با راه‌های خداشناسی آشنا می‌کنند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 52 مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول