اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق اداره ارشاد ارزوئیه تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی در ارزوئیه

مسئول سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه گفت: راه‌اندازی و توسعه کانون‌های قرآنی و فرهنگی در شهرستان جدیدالتاسیس ارزوئیه ضروری است.

ضرورت راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی در ارزوئیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، علی سیف‌الدینی شامگاه دوشنبه در جلسه تودیع‌ خود از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه اظهار داشت: ارزوئیه شهرستانی تازه تاسیس است که جا برای کار کردن دارد و من تا سرحد توان برای این شهرستان وقت صرف کردم و فکر می‌کنم همه راضی باشند و از هنرمندان و ادارات تشکر می‌کنم.

وی افزود: برای شناسایی هنرمندان اقدامات زیادی شده است، از جمله استعدادیابی خوش‌نویس ارزوئیه‌ای که فقط خطاطی می‌کرد و تلاش برای گرفتن مدرک عالی از ارشاد اسلامی که حقش بود و می‌شود از ظرفیت ایشان استفاده کرد.

سیف‌الدینی تصریح کرد: شناساندن یک شاعر تمام عیار ارزوئیه‌ای به مرکز استان، تجلیل از خبرنگاران ارزوئیه و تداوم همکاری با آنها به ویژه خبرگزاری فارس و نشریه حکمت از دیگر اقدامات ارشاد ارزوئیه است.

وی بیان کرد: مسابقات خطبه حضرت زهرا(س) با هدف آشنا کردن مردم به سیره ائمه(ع)، مسابقه حجاب، کرسی تلاوت قرآن با دعوت از قاری جهان اسلام و بین‌المللی، راه‌اندازی نمایشگاه عکس از اقدامات فرهنگی این اداره در یک سال و نیم پس از تاسیس بوده است.

سیف‌الدینی خاطر نشان کرد: شهرستان ارزوئیه مؤسسه قرآنی نداشت و ما توانستیم با کمک دوستان یک مؤسسه قرآنی برای این شهرستان راه‌اندازی کنیم و برای دو مؤسسه دیگر هم مجوز گرفته‌ایم، افزایش کانون‌های فرهنگی مساجد و چاپخانه از دیگر اقدامات ما در این شهرستان بوده است.

وی همچنین در آیین معارفه‌اش در شهرستان بافت گفت: با توجه به اینکه دشمن تلاش زیادی در راستای تخریب ما انجام می‌دهد ما هم باید تلاش آنها را با اقدامات فرهنگی خنثی کنیم.

سیف‌الدینی اذعان داشت: بنده با تمام توان هر آن چه که بتوانم برای شهرستان بافت کار می‌کنم و وظیفه خودم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام/80024/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول