اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره لحظه‌های آسمانی 3 در کانون‌های مساجد بوشهر

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان بوشهر گفت: جشنواره لحظه‌های آسمانی 3 در همه کانون‌های مساجد بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره لحظه‌های آسمانی 3 در کانون‌های مساجد بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر مزارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه لحظه‌های آسمانی 3 امسال توسط کانون تخصصی الحجه تخصصی نماز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن مسابقه بصائر است، افزود: در این مسابقه افراد شرکت کننده باید خطبه 31 نهج‌البلاغه را حفظ کنند و به 60 نفر از نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مزارعی خاطرنشان کرد: این جشنواره احیای جشنواره‌های گذشته همچون گلدسته‌های سفید، ترنج، ‌محراب قلم، آواها و نغمه‌های آسمانی است.

مزارعی تصریح کرد: این برنامه ویژه ماه مبارک رمضان است و از ظرفیت ماه رمضان برای آزاد شدن ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مساجد استفاده می‌شود.

وی گفت: جشنواره لحظه‌های آسمانی 3 ادامه جشنواره رمضان مسجد طراز اسلامی است که همزمان با بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر برگزار شد و امسال سال سوم این جشنواره است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های این جشنواره شامل ادیان معرفت، راه روشن، حفظ قصار نهج البلاغه، اندیشه‌های آسمانی، مقاله نویسی، تحقیق و پژوهش، یار مهربان، آواها و نغمه‌های آسمانی که فراخوان آثار ادبی، هنری، ‌نشریه و سرود و تواشیح است.

وی بیان داشت: سعی شده در این جشنواره به آثاری مثل نماز، تبیین و سیره شخصیت امام هادی (ع) و سبک زندگی اسلامی و ایرانی پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان ارسال آثار دوم تا هفتم شهریور است، گفت: این برنامه از طرح‌های مصوب دبیرخانه بوشهر در ستاد عالی کانون‌های مساجد است که در سال قبل 90 کانون در برنامه حضور داشتند و امسال با برنامه‌های متنوع امیدواریم تمام کانون‌ها در این برنامه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول