اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

مهار گرانی نیاز به کار اورژانسی دارد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: مهار گرانی‌های موجود در کشور به یک اقدام اورژانسی نیاز دارد.

مهار گرانی نیاز به کار اورژانسی دارد

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کسانی که حماسه سیاسی را در کشور خلق کرده‌اند امروز منتظر حماسه اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست رئیس‌جمهور منتخب در زمینه اقتصاد باید گرانی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: بیشتر گرانی‌ها بدون حساب و کتاب بوده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در میان مدت نیز باید در زمینه اشتغال و تولید برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: مسائل فرهنگی نیز باید مورد توجه دولت جدید باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردمی که موفق به خلق حماسه سیاسی شده‌اند، می‌توانند حماسه اقتصادی را نیز خلق کنند، اضافه کرد: در زمینه خلق حماسه اقتصادی در کشور باید تولید مورد توجه باشد.

صمدی با اشاره به اینکه تولید کالاها باید با کیفیت مطلوب جهان صورت گیرد، ادامه داد: کیفیت خوب در تولید کالاها سبب استقبال مردم از آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه انگشت اشاره دولتمردان بیشتر روی این موضوع بوده که کشور دچار تحریم شده است، یادآور شد: تحریم بر ما تحمیل شده است اما پایه و اساس عقلایی دارند و باید راه‌حل مناسبی برای آن پیدا شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید از طریق مجامع بین‌المللی و دولت‌های دیگر درصدی از مشکلات را در زمینه تحریم‌ها برطرف کنیم، ادامه داد: برخی از کشورها به دلیل منافع خود به برقراری رابطه با ایران نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه ایران ظرفیت بزرگی چون تنگه هرمز را در اختیار دارد، تصریح کرد: اگر این منطقه تهی شود برای کشورهای اطراف نیز ناامنی ایجاد می‌شود.

صمدی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند با ایران هراسی روابط ملت‌ها را با جمهوری اسلامی ایران تیره کنند، یادآور شد: مشکلات باید با تدبیر برطرف شود.

وی تاکید کرد: ایران کشوری غنی و ثروتمند است و مردم جمهوری اسلامی ایران باید مشکلات را خودشان حل کنند.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول