اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

خلق حماسه اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند دولت و ملت است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: خلق حماسه اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم دولت و ملت است و باید به این امر توجه شود.

خلق حماسه اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند دولت و ملت است

سردار محمدحسین بابایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در حاشیه یادواره 94 شهید شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان و استان در شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد به تبیین الزامات اقتصاد مقاومتی و شیوه‏های خلق حماسه اقتصادی پرداخت.

وی بیان کرد: مردم با حماسه‌آفرینی در انتخابات نشان دادند که به وظیفه خود کاملاً آگاهند و حال باید مسئولان به وظیفه خود در حماسه‌آفرینی اقتصادی با کمک مردم همت گمارند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: مبارزه با دشمنان و تحریم‏های آنان با اقتصاد مقاومتی و استفاده از تمام ظرفیت‏های ملی و سرمایه داخلی محقق خواهد شد و باید همه به این موضوع توجه کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: باید همه با هم تلاش کنیم تا حماسه اقتصادی را نیز مانند حماسه سیاسی تحقق بخشیم و این نیاز به برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم بین دولت و ملت و برعکس دارد که باید انجام شود.

آحاد جامعه و مسئولان قدردان خون و مجاهدت ایثارگران باشند

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در یادواره 94 شهید شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از برگزاری این یادواره و تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شهدا حق حیات و زندگی همراه با سعادت، امنیت و آسایش بر گردن تک تک ما دارند.

وی تصریح کرد: اگر آنها از خود گذشتگی و ایثار نمی‌کردند، اکنون معلوم نبود که حال و روز ما چگونه رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: از خود گذشتگی و ایثار چنین عزیزانی باعث سربلندی، عزت، شرافت و اعتلای انقلاب اسلامی در جای جای این کره خاکی شده است.

بابایی تصریح کرد: باید همه آحاد جامعه و مسئولان قدردان خون و مجاهدت ایثارگران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون باشند و در همه حال بدانند که حرکت در مسیر شهدا، زمینه‏ساز سعادت دنیا و آخرت ما خواهد بود.

باید از قدرت نرم برای سازندگی و پیشرفت کشور استفاده کنیم

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان کرد: اکنون که ما روحیه ایثار و شهادت همراه با توکل، ایمان، استقامت و ایستادگی را در کنار پیشرفت‌های مختلف علمی و فنی دانشمندان جوان خود داریم، باید تلاش کنیم تا از قدرت نرم برای سازندگی و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید در کنار پیشرفت‌های نرم‌افزاری، پیشرفت‌های سخت‌افزاری خود را نیز دنبال کنیم و پیشرفت‌های نرم‌افزاری باید تأثیر مستقیم در پیشرفت‌های ما در سخت‌افزاری داشته باشد.

بابایی با اشاره به جایگاه علمی کشورمان در جهان، آن را مرهون روحیه شجاعت و توانستن دانست و افزود: جوانان ثابت کرده‌اند که همان روحیه و ایمان جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس را دارند و با تمام توان در اعتلای علمی و فنی کشور با دست خالی و صرف فعل توانستن تلاش می‌کنند.

تبعیت از ولایت فقیه عامل مهمی در اعتلای کشور است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان همچنین تبعیت از ولایت فقیه را عامل مهمی در اعتلای کشور عنوان کرد.

بابایی اظهار کرد: هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بدون شک یکی از راه‌های پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به قله‌هاست که باید همچنان در خط ولایت حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: اگر شجاعت، صبر و روشنگری‌های ولایت فقیه نبود، معلوم نبود دشمنان چگونه ما را بازی خواهند داد و این لطف خداست که نعمت ولایت را به ما ارزانی داده است.

بر اساس این گزارش، پخش نماهنگ و مولودی‌خوانی و حمل نمادین تابوت شهدا همراه با مداحی از برنامه‌های دیگر این یادواره بود که به همت پایگاه بسیج مالک اشتر حوزه بسیج ادارات و کارخانجات الحدید شاهرود و ستاد یادواره شهدای شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول