اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند در گفت‏وگو با فارس:

رفع مشکلات اقتصادی اولویت دولت بعدی باشد/ همه باید به منتخب ملت کمک کنند

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی باید اولویت دولت بعدی باشد، از همه خواست تا برای تحقق این خواسته به منتخب ملت کمک کنند.

رفع مشکلات اقتصادی اولویت دولت بعدی باشد/ همه باید به منتخب ملت کمک کنند

حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: انتخابات این دوره به معنای واقعی کلمه تجلی اعتماد عمومی ملت به نظام اسلامی شد؛ حتی آن‏هایی که نظام اسلامی را به گونه‏ای قبول نداشتند، با حضور خود در میدان، اعتمادشان را به ساز و کارهای نظام نشان دادند.

وی تصریح کرد: تامین امنیت پایدار برای دهه پیشرفت زیرساخت بسیار مهمی است و مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات به استقرار چنین امنیتی کمک شایانی کردند.

امام جمعه دماوند افزود: تضمین آینده نظام اسلامی دستاوردی باشکوه است که با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات حاصل شد و آینده کشور و نظام اسلامی را برای مدت‏ها بیمه کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: نجابت و قانون‏پذیری نامزدهای ریاست جمهوری نیز یکی دیگر از مواردی بود که باید به خوبی به آن توجه شود و ولی امر مسلمین جهان نیز از این سنت حسنه تجلیل کردند.

وی گفت: تبریک نامزدها به رئیس‎جمهور منتخب، سنت زیبایی بود که اگر در سال 88 هم ایجاد می‏شد، این همه هزینه روی دست نظام اسلامی نمی‏گذاشت.

امام جمعه دماوند افزود: انتخابات 24 خرداد ماه امسال مصداقی از حماسه سیاسی شد که رهبری انتظار داشتند و اینک فرصتی ایجاد شده است که باید همه به منتخب ملت کمک کنند تا مشکلات حل شود.

علاءالدینی بیان کرد: اگر انتقادی نیز وجود دارد، باید واقع‏بینانه باشد؛ چنانچه این رویه باید نسبت به همه دولت‏ها وجود داشته باشد.

علاءالدینی افزود: اگر انتقادهایی نیز به دولت‏های نهم و دهم وارد بود، باید در کنار آن، نقد منصفانه نیز صورت گیرد و دفاع واقع‏بینانه‏ای را هم شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی تبلیغات انتخاباتی، واقعیت‏ها دیده نشد و این موضوع باید اصلاح شود.

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی باید اولویت دولت بعدی باشد، گفت: مردم می‏خواهند اوضاع اقتصادی ترمیم شود؛ در عین حال، ایستادگی و مقاومت مقابل دشمنان نیز از یاد نرود.

انتهای پیام/2568/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول