اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

مجلس آماده همکاری با دولت یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت یازدهم در امر حل مشکلات اقتصادی و اشتغال و تمامی حوزه‌هایی که اعتلای ایران اسلامی را در پی دارد، است.

مجلس آماده همکاری با دولت یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی است

قاسم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دولت یازدهم در شرایطی شکل می‌گیرد که کشور به دلایل مختلف با مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی و اشتغال دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با اشاره به گرانی و فشار آن بر قشر ضعیف جامعه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت آینده حل مسائل و مشکلات موجود در کشور در بخش اقتصاد و اشتغال است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی موضوع اشتغال را مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز مسئله اشتغال دغدغه بیشتر خانواده‌‌ها است و رئیس جمهور منتخب باید بکوشد این دغدغه را با اجرای طرح‌های مناسب و دقیق برطرف کند.

عزیزی با بیان این‌که حل معضلات اقتصادی در پروسه‌های کوتاه مدت قابل رفع نیست، ادامه داد: بخشی از مشکل اشتغال با فعال‌‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال قابل حل است و دولت آینده باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای فعال‌‌سازی این واحدها استفاده کند.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش پروژه‌های نفت و گاز به خوبی می‌تواند بخشی از مشکلات اشتغال موجود در کشور را برطرف کند؛ طی سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری‌های بسیار هنگفتی در پروژه نفت و گاز عسلویه صورت گرفته اما متأسفانه هنوز بهره‌برداری مناسب از این پروژه صورت نمی‌گیرد و این در حالی است که کشورهای همسایه به خوبی از چنین سرمایه‌گذاری‌هایی استفاده می‌کنند و می‌طلبد دولت در نخستین گام، زمینه بهره‌برداری از پروژه عسلویه را فراهم سازد تا با ایجاد اشتغال، درآمدزایی بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رئیس جمهور باید در حوزه سیاست خارجی نیز با دقت عمل کند، گفت: تأکید بر حقوق حقه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل، اعتمادسازی بین کشورهای همسایه، در پیش گرفتن دیپلماسی فعال و برقراری ارتباط با دیگر کشورها، حل موضوع انرژی هسته‌ای و تلاش در راستای افزایش مبادلات اقتصادی بین کشورها باید از اولویت‌های رئیس جمهور در بحث سیاست خارجی باشد تا کشور از بحران موجود خارج شود.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول