اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرضا:

آفریدن حماسه اقتصادی نیازمند همراهی ملت ایران است

عضو هیئت علمی گروه سیاسی دانشگاه آزاد شهرضا گفت: مردم حماسه سیاسی را در روز 24 خرداد رقم زدند اما برخلاف تصورات عمومی آفریدن حماسه اقتصادی به تنهایی از عهده مسئولان ساخته نیست و نیازمند همراهی ملت ایران است.

آفریدن حماسه اقتصادی نیازمند همراهی ملت ایران است

بهرام منتظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخی کاندیداها این نکته را خطاب به ملت ایران مطرح کرده بودند که آفریدن حماسه سیاسی از شما و رقم زدن حماسه اقتصادی از ما که این مسئله از دیدگاه کارشناسی به طور کامل صحیح نیست.

وی با اشاره به اینکه پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب رقم زدن حماسه اقتصادی امری عملیاتی است، افزود: با  گفت‌و‌گویی معقول و اصولی می‌توان فضایی خالی از تشنج در مرزهای ایران ایجاد کرد که به افزایش معادلات بین‌المللی ایران در منطقه کمک می‌کند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: در چهار سال اخیر معادلات ایران با کشورهای جهان چندان خوب نبود و این مسئله در کنار تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه سبب افزایش ایران‌هراسی در منطقه شده بود.

وی ادامه داد: جای این امیدواری وجود دارد که رئیس‌جمهور جدید با تدبیر و عقلانیت کاری کند که ایران‌هراسی در جهان را به ایران‌گرایی مبدل کند و بر ارزش کشور ایران در جهان و منطقه بیفزاید تا بدین وسیله بتوانیم در راستای کاهش تحریم‌ها و رفع مشکلات اقتصادی نیز گام برداریم.

انتهای پیام/63008/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول