اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان مطرح کرد

مهیاسازی بسترهای بالندگی زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی

معاون فرماندار تویسرکان گفت: مهیاسازی بسترهای بالندگی نسل ‌جوان نقش اساسی در خلق حماسه اقتصادی دارد و کمیته امداد در این راستا با خودکفاسازی نیازمندان در تحقق این مهم حائز اهمیت است.

مهیاسازی بسترهای بالندگی زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان و مربیان کانون‌های تابستانی کمیته امداد این شهرستان، اظهار داشت: توجه به  فراغت قشر دانش‌پژوه یکی از ضروری‌ترین مسائل است که همه مسئولان باید به آن دقت نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی عنصری کارساز برای کیفی‌سازی فراغت نسل نوجوان و جوان است، گفت: طرح برنامه مدون و منسجم کارشناسی شده متناسب با جامعه هدف، کمک شایانی به تحقق اهداف مشخص شده می‌کند.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: با فراغت دانش‌آموزان از تحصیل باید این نسل را دریابیم چراکه دشمن در قالب‌های مختلف انحرافی در کمین آنها است.

وی گفت: سازماندهی بازه زمانی تعطیلات تابستانی با طرح‌های متناسب با شرایط سنی دانش‌پژوهان در مقاطع مختلف تحصیلی افکار و اندیشه جوانان را به سوی هنجارها و کارهای مفید سوق می‌دهد.

خورشید‌خانی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهمترین موضوعات تربیتی برای نیل به کمالات انسانی و مصون ماندن از انحرافات و ناهنجاری‌ها نیروی انسانی تازه نفس و پویاست.

وی ابراز داشت: ارتقای گاهی همه‌جانبه و آشناسازی با مشاغل مختلف با بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های آموزشی و تربیتی متنوع و جذاب متناسب با شرایط سنی نسل آینده‌ساز بخشی از دستاورد این امر است که اهمیت آن را می‌رساند.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: اجرایی کردن طرح‌های تابستانی در قالب برنامه‌های مفید و مهارتی از همین دوران تصمیم‌سازی را برای آینده‌ بهتر این قشر از اجتماع تسهیل می‌بخشد.

وی افزود: ورود قشر علم‌آموز به عرصه کار و یادگیری فنون مهارتی در ایام تعطیلات زمینه‌ساز شکوفایی استعداد و نیروی خلاق جوان برای انتخابی درست می‌شود.

خورشید‌خانی نوجوانان و جوانان را سرمایه‌های آینده کشور خواند و ابراز داشت: مهیاسازی بسترهای رشد و بالندگی نسل‌ آینده‌ساز کشور نقشی اساسی در خلق حماسه اقتصادی دارد و کمیته امداد امام خمینی در این راستا با آموزش حرفه‌ها و خودکفاسازی نیازمندان در تحقق حماسه اقتصادی نقشی حائز اهمیت را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با سرمایه‌گذاری‌های کلان برای به انحراف کشاندن و خشکاندن درخت نبوغ و نیروی نسل نوجوان و جوان ما در قالب برنامه نرم ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: همه باید با هم‌اندیشی و همگرایی بیش از پیش برای پرکردن کیفی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان، فعال و با نگاهی آگاهانه حرکت و اقدام کنیم.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان ادامه داد: هدایت نیروی انسانی مستعد و حمایت آنها به سمت‌ و سوی درست ضمن اینکه زمینه‌ساز پیشرفت کشور می‌شود، برنامه‌های شوم فرهنگی و اجتماعی دشمنان را نیز خنثی می‌کند.

در پایان این برنامه از هفت نفر از مربیان فعال و پویایی کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با اهدایی لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول