اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

مواضع رئیس‌جمهور منتخب در مورد مباحث اقتصادی مثبت و سازنده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: مواضع رئیس‌جمهور منتخب در مورد مباحث اقتصادی مثبت و سازنده است.

مواضع رئیس‌جمهور منتخب در مورد مباحث اقتصادی مثبت و سازنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حسین سلاح‌ورزی ظهر امروز در سومین جلسه‌ هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خرم‌آباد در سال‌جاری که با حضور اعضای این هیئت در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه توجه به نظرات بخش خصوصی در سیاست‌ها و برنامه‌های دولتی باید مدنظر باشد، گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید نگاه مثبت و کارشناسی ‌شده‌ای به اقتصاد وجود داشته باشد، تا در سایه‌ آن دوباره شاهد رونق گرفتن تولید و کسب‌ و ‌کار باشیم.

وی با اشاره به این‌که از همان ابتدا مواضع رئیس‌جمهور منتخب در مورد مباحث اقتصادی مثبت و سازنده بوده، افزود: اطمینان داریم، با توجه به چهره‌های متخصص و شناخته‌شده‌ای که در دایره‌ مشاوران و اطرافیان وی حضور دارند، شرایط مناسب‌تری را پیش رو خواهیم داشت و باید با خوش‌بینی منتظر رسیدن روزهای آینده باشیم.

سلاح‌ورزی به واکنش مثبتی که بازار و سایر حوزه‌ها از جمله بورس، مسکن و... به انتخابات و نتیجه‌ آن نشان دادند، اشاره کرد و گفت: حسن روحانی تأکید ویژه‌ای بر اجرایی شدن قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار دارد و همین به تنهایی می‌تواند نقطه‌ امیدوارکننده‌ای برای فعالان بخش خصوصی به حساب آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد اظهار داشت: اتاق بازرگانی یک تشکل سیاسی نیست و هرگز در مسائل سیاسی هم ورود پیدا نکرده و نمی‎کند، اما از آنجا که بسیاری از تصمیم‎گیری‌های این حوزه ارتباط مستقیم و بدون‌واسطه‌ای با سیاست‌های کاری بخش خصوصی پیدا می‌کند، بهتر این است که بی‌تفاوت نباشیم و نظرات‌ خود را در حیطه‌های مربوطه به دولت آینده ارائه دهیم، تا آنچه با تعامل دوطرفه به دست می‌آید، به صورت کلی تضمین‌کننده‌ بهبود شرایط باشد.

سلاح‌ورزی بر تأثیر متقابل تصمیم‎گیری‌های کلان اقتصادی و کسب‌ و کارهای به ظاهر کوچک تأکید کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از مشکلاتی که در چند سال اخیر به وجود آمد، ناشی از ضعف‌های آشکار مدیریتی بود و می‌توانست از اساس وجود نداشته باشد، به همین دلیل این‌بار می‌خواهیم نظرات کارشناسی‌مان را در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد و بخش خصوصی به دولت منتقل کنیم، تا آغاز تعامل مثبت و سازنده‌ای برای هر دو طرف باشد.

وی افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از همه‌ نخبگان و فعالان بخش اقتصادی خواسته تا نظرات کارشناسی‌ خود را در زمینه‌ انتخاب مدیران دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌ اقتصاد و سیاست‌ها و برنامه‌های آن‌ها در اختیار اتاق بگذارند، تا از این طریق در اختیار تصمیم‎گیران قرار گیرد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول