اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

رافع مشکلات اقتصادی کشور تشکیل تیم کارشناسی قوی از دولت و مجلس است

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکلات کشور نیازمند تیم کارشناسی قوی است، گفت: مشارکت دولت با مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ضروری است.

رافع مشکلات اقتصادی کشور تشکیل تیم کارشناسی قوی از دولت و مجلس است

مجید منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دوران احمدی‌نژاد به ویژه در سال اول سهم تولید داده نشد و از این لحاظ کشور بیشترین ضربه را خورد و گرانی و بیکاری افزایش یافت.

وی افزود: در طول این سال‌ها اهداف اصلی هدفمندی یارانه‌ها در بخش تولید عملی نشد به گونه‌ای که هدفمندی یارانه‌ها به جای افزایش تولید در کشور سبب افزایش نقدینگی در کشور و زیان تولیدکنندگان شد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منحل شدن سازمان مدیریت کار اشتباهی بود که به تولید و صنعت ضربه زد که امیدواریم بار دیگر با رای نمایندگان مجلس این سازمان احیا شود.

وی با انتقاد از انحلال برخی سازمان‌ها توسط دولت‌های قبلی گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید از نظرات کارشناسان داخلی در زمینه‌های مختلف استفاده کند بنابراین ایجاد سازمان‌های کارشناسی شده یکی از نیازهای مهم کشور است.

منصوری با اشاره به اینکه رفع مشکلات کشور نیازمند تیم کارشناسی قوی است، تاکید کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید راهکارهای قانونی برای کاهش بیکاری و اشتغال را با مشارکت مجلس عملیاتی کند تا در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشور باشیم.

انتهای پیام/63008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول