اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون مازندران:

تشکل‌ها نقش انکارناپذیری در تحقق جهاد اقتصادی دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تشکل‌ها نقش انکارناپذیری در تحقق جهاد اقتصادی دارند.

تشکل‌ها نقش انکارناپذیری در تحقق جهاد اقتصادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نخستین نشست صمیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعضای مجمع نمایندگان کارگران مازندران با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیش‌روی این تشکل امشب در سالن اجتماعات ساختمان شهید خالپور برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه گفت: تشکل‌ها نباید رودرروی یکدیگر قرار گیرند و باید با تدبیر و وحدت پیگیر مطالبات شرکای خود از دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشند.

علی بابایی کارنامی افزود: وحدت رمز موفقیت همه تشکل‌ها است و در کنار هم بودن می‌تواند راهکاری مناسب با استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات ایجاد کند.

بابایی با تأکید بر اینکه تشکل‌ها نقش انکارناپذیری در تحقق جهاد اقتصادی دارند، اذعان داشت: این اداره‌کل حساب ویژه‌ای نسبت به تعامل با تشکل‌ها باز کرده است و به تشکل‌ها اعتقاد ویژه‌ای دارد و این امر مهم را می‌توان از افزایش آمار مربوط به تشکیل تشکل‌های مختلف در سال اخیر دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی می‌خواهیم که کارهای صنفی خود را به صورت منظم پیگیری کنند و هیچ‌گاه یک طرفه به مسائل نگاه نکنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هر کدام از تشکل‌ها نماینده گروهی خاص از مردم هستند، متذکر شد: این تشکل‌ها باید در همه مسائل حق و قانون را در نظر بگیرند و حقوق متقابل را فراموش نکنند و با درک متقابل می‌توان به توسعه پایدار رسید.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول