اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات چرام عنوان کرد

خلق حماسه اقتصادی با الگوگیری از فرامین مقام معظم رهبری

رئیس سازمان تبلیغات چرام گفت: باید با الگوگیری از فرامین مقام معظم رهبری و هدایت صحیح و اصولی افکار عمومی بعد از حماسه انتخابات یک بار دیگر زمینه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کنیم.

خلق حماسه اقتصادی با الگوگیری از فرامین مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام با روحانیون شهرک چرام پیرامون مسائل فرهنگی و برنامه‌های اجرا شده شهرک برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور در این نشست با اشاره به مناسبت‌ها و مبارک بودن ماه شعبان گفت: در زمان غیبت کبری که دسترسی به امام معصوم نداریم، فقه‌های لایق و آگاه به مسائل اسلامی به نیابت از آن حضرت به مشکلات مردم و جامعه اسلامی رسیدگی می‌کنند و با در نظر گرفتن مصالح دین و دنیای مردم زمینه انقلاب امام معصوم را فراهم می‌‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات چرام با اشاره به فلسفه انتظار گفت: هدف از انتظار دست روی دست گذاشتن و منتظر ظهور ماندن نیست چرا که این روش ما را به سرنوشت و هدف خود نخواهد رساند بلکه ما باید با حرکت و اندیشه و نوآوری و نوسازی زمینه این اصل جدا نشدنی از دین و مذهب که نوید بخش آینده‌ای درخشان و اجرای کامل عدالت اجتماعی است را فراهم کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به نقش علما و روحانیون به عنوان سربازان فرهنگی در این برهه حساس اشاره کرد و افزود: ما باید زمینه تفاهم و همدلی بین کلیه احزاب و گروه‌ها را فراهم کنیم.

نعمتی‌پور با اشاره به فرهنگ عمیق و اعتقاد راسخ مردم استان خصوصاً مردم شهرستان چرام به اصل ولایت فقیه تصریح کرد: در روز 24 خرداد شاهد حضور همه جانبه مردم فهیم و ولایت‌مدار و فرهنگی چرام پای صندوق‌های رأی بودیم که این خود پاسخی به ندای رهبری مبنی بر حضور همه جانبه در انتخابات بود و از طرف دیگر مشت محمکی بر دهان استکبار علی‌الخصوص آمریکا و اسراییل غاصب بود و این باید در تاریخ ماندگار اسلام و ایران ثبت شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام رامین درویشی، ‌روحانی دهستان شهرک چرام با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی خود گفت: اجرای برنامه‌های اعیاد شعبانیه، برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در مساجد و منازل از برنامه‌هایی بود که در این هفته با همکاری مردم در شهرک اجرا شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید با الگوگیری از فرامین مقام معظم رهبری و هدایت صحیح و اصولی افکار عمومی بعد از حماسه انتخابات یک بار دیگر زمینه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول