اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

تعدد بانک‌ها در جامعه نشان از رشد اقتصادی نیست

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تعدد و رشد کمی بانک‌ها در جامعه نشان از رشد اقتصادی یک جامعه نیست بلکه این امر نماد مبادله‌ای بودن پول و سرمایه‌ای نبودن آن است.

تعدد بانک‌ها در جامعه نشان از رشد اقتصادی نیست

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دولت آینده باید درصدد احیای الگوی صحیح مصرف در جامعه باشد و این موضوع را به عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود دنبال کند، اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع در بایگانی اذهان عمومی رفته و از حیطه عمل خارج شده است.

وی به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دولت آتی اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی بی‌ضابطه گرایی‌ها در بازار باید به عنوان نخستین اولویت کاری مورد توجه دولت آینده قرار بگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دولت آینده باید با یک رویکرد جدی و قاطعانه به فکر رفع معضلات موجود در بازار، گرانی‌های کالا‌های داخلی و درصدد سامان دادن به بی‌انضباطی‌های اقتصادی در سطح کشور باشد، چرا که بدون بازگشت آرامش روانی به سطح جامعه هیچ اقدامی به ساماندهی وضعیت موجود کشور کمک نمی‌کند و برای رفع چنین مشکلاتی باید به فکر انجام اقدامات بلند‌مدت و کوتاه‌مدت باشیم.

رهبر با اشاره به اینکه روند فعلی در بخش اقتصاد کشور سبب وارد شدن سنگ‌های قبر مسلمانان ایرانی از چین به کشور شده است و این روند باید اصلاح و ترمیم شود، تاکید کرد:  تعدد و رشد کمی بانک‌ها در جامعه نشان از رشد اقتصادی یک جامعه نیست، چرا که این امر نماد مبادله‌ای بودن پول و نه سرمایه‌ای بودن آن است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار تمام این مسائل توجه و اهتمام به مسئله فرهنگ از حساسیت و اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: ترویج و تمرکز دولت آتی بر فرهنگ خانواده، فرهنگ اسلامی و فرهنگ جامعه از نکات مهمی است که دولت باید برای آن برنامه داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: قطع وابستگی‌های کشور در تمام زمینه‌ها از جمله بخش تولید و محصولات کشاورزی نیز باید به‌عنوان یکی دیگر از اولویت‌های کاری دولت آتی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/63001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول