اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

طرح هجرت 3 از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور اسلامی ماست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: طرح هجرت 3 یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور اسلامی ماست.

طرح هجرت 3 از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور اسلامی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح امروز در آیین بازدید از اردوهای جهادی و طرح هجرت در دشتستان و شبانکاره اظهار داشت: مردم در 24 خرداد امسال حماسه‌ای بزرگ و ماندگار خلق کردند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با اشاره به لزوم تلاش همه‌جانبه برای پیشرفت کشور افزود: همه باید دولت جدید را حمایت کنیم، زیرا حمایت از دولت نیز حماسه‌ای سیاسی است.

هاشمی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس احکام و دستورات دین مبین اسلام شکل گرفته است و به طبع نگهدارنده آن هم خداست زیرا خداوند متعال همیشه حامی مستضعفین و مظلومین است.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه حضور مردم در صحنه همیشه باعث ناامیدی دشمن شده، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دشمن می‌خواست حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی به حداقل یعنی 40 درصدی که تراز بین‌المللی است برساند تا بتواند روی آن مانور بدهد ولی حضور پر شور و همه جانبه مردم نقشه شوم آنها را نقش بر آب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان ابراز داشت: آنچه مردم خواسته بودند اتفاق افتاد و ما نیز باید دولت را حمایت کنیم تا کشور بتواند با روند سریع‌تری به پیشرفت خود ادامه دهد.

این مسئول با اشاره به اهمیت طرح‌های هجرت گفت: طرح هجرت 3 یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور اسلامی ماست.

وی اذعان داشت: طرح هجرت 3 می‌تواند بسیاری از نیازهای کشور را با هزینه‌ای کمتر و با توان نیروی داخلی و جوانان داخل کشور تأمین کند.

وی متذکر شد: این طرح، یک کار فرهنگی بزرگ و سرمایه‌ای ناب است که در آن برای نمونه، دانش‌آموز از میز و نیمکتی که خودش ساخته است در کلاسی که خودش درس می‌خواند استفاده می‌کند و این بسیار لذت‌بخش است.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول