اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

دولت یازدهم امور اقتصادی را در اولویت قرار دهد

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی امور اقتصادی کشور، باید در اولویت کاری دولت یازدهم قرار گیرد و در این راستا برنامه‌ریزی شود.

دولت یازدهم امور اقتصادی را در اولویت قرار دهد

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به وضع کنونی کشور، ساماندهی امور اقتصادی باید در اولویت کاری دولت یازدهم قرار گیرد، که این امر بدون تدوین برنامه‌های کلان اقتصادی و به کارگیری نیروهای لایق و مستعد در امور برنامه‌ریزی و اجرایی کشور تحقق نمی‌یابد.

وی توجه به وضع کنونی کشور و تامین نیازهای مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساماندهی امور اقتصادی و برنامه‌ریزی مجدد برای احیای اقتصاد کشور، نیاز اصلی ملت ایران در شرایط کنونی است، که باید دولت جدید برای رسیدگی به این مسئله با اهتمام جدی وارد عمل شود.

حسینی‌صدر تصریح کرد: آنچه که امروز در اداره کشور شاهد آن هستیم، مدیریت اقتصاد کشور بر مبنای گذراندن امور روزانه است و با وجود اینکه اوضاع اقتصادی آشفته و نابسامان است، برنامه کلان اقتصادی و قابل اجرا به این منظور وجود ندارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت جدید با انتخاب تیم اقتصادی قوی، متشکل از مدیران مجرب قبلی و جوانان باسواد و مستعد، بتواند با ایجاد تیمی توانمند برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور و رفع مشکلات مردم، تصمیمات شایسته و ضروری در راستای رسیدگی به این مسئله اتخاذ کرده، اوضاع اقتصادی کشور را به وضعیت عادی برگرداند.

وی به ضرورت و اهمیت رفع مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد، گفت: با رفع این مشکلات، تولیدکنندگان فعال کشور می‌توانند با برنامه‌ریزی گسترده برای تولیدات خود، بخش قابل توجهی از مشکلات صنعت و کشاورزی را برطرف کنند.

حسینی‌صدر تصریح کرد: دولت یازدهم لازم است با تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، برای اقتصاد کشور برنامه‌ریزی کلانی را ترتیب دهد، با هدف‌گذاری برای تثبیت نرخ ارز، کاهش نرخ تورم و منطقی‌سازی نرخ بهره، نقدینگی کشور را به سمت کارهای مولد و اشتغال‌زا سوق دهد.

وی بر تقویت بدنه اجرایی کشور با به کارگیری نیروهای شایسته و کارآمد، تاکید کرد و گفت: به کارگیری مدیران نالایق در صدر امور می‌تواند ضربه سختی به کشور وارد کند، که امیدوار هستیم با انتخاب و انتصاب افراد توانمند و کارآمد در دولت منتخب، همه برنامه‌ها، اقدامات ضروری و مورد نیاز کشور با اتخاذ تدابیر شایسته محقق شوند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول