اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ملت منتظرند تا دولت آینده حماسه اقتصادی را محقق کند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ملت حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند و حال منتظرند تا دولت آینده حماسه اقتصادی را محقق کند.

ملت منتظرند تا دولت آینده حماسه اقتصادی را محقق کند

آیت‏الله سیدمحمد حسینی‏شاهرودی در حاشیه یادواره 19 شهید روستای کلامو که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان شاهرود و استان سمنان و خانواده‏های معظم شهدا در حسینیه روستای کلاموی بسطام برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان به انتخابات 24 خرداد ماه امسال اشاره کرد.

وی هدایت‏های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: رهبر انقلاب با مدیریت صحیحشان، انتخابات را هدایت کردند و دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت عملکرد خود و ملت بزرگ ایران اسلامی ساختند.

حسینی‏شاهرودی افزود: ملت ما به قطع حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند و حال منتظرند تا دولت آینده حماسه اقتصادی را مانند حماسه سیاسی با قدرت و برنامه‏ریزی محقق کند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: ملت ما با تأسی از امام و شهدا و رهبری‏های امام خامنه‏ای با سرعت به سمت قله‏های پیشرفت و ترقی حرکت می‏کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با تدبیر و عدالت این حرکت را درست مدیریت کنند و به سرمنزل مقصود برسانند.

فرهنگ شهادت امروز در دنیا و جهان اسلام پیشرو است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین در یادواره 19 شهید روستای کلامو گفت: حرکت امام و شهدا، مرزهای جغرافیایی ما را درنوردید و امروز در جای جای دنیا و جهان اسلام، فرهنگ شهادت پیشرو است.

حسینی‏شاهرودی با اشاره به آیه 169 سوره آل‏عمران اظهار کرد: خداوند در این آیه تاکید می‏فرماید که آنان که در راه خدا کشته می‏شوند را مرده نپندارید، بلکه آنها زنده‏اند و نزد خدای خود روزی می‏خورند.

وی افزود: به استناد این آیه قرآن، شهدا اکنون ناظر و شاهد بر اعمال ما در همه حال هستند و نظاره می‏کنند که ما در جهت پیشبرد اهداف آنان چه کاری انجام می‏دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: برپایی بزرگداشت شهدا هم تجلیل یاد و نام و عملکرد آنان است و هم تلنگری به ما که آیا در جهت اهداف آنان که حفظ نظام، اسلام، کشور و ولایت فقیه است گام برمی‏داریم یا خیر.

حسینی‏شاهرودی با بیان اینکه فرهنگ شهادت در آخرالزمان گره‏گشاست، بیان کرد: فرهنگ شهادت در آخرالزمان عامل اصلی در آگاهی و روشنگری آحاد بشر خواهد بود.

فتنه وهابیت و سلفی‏ها در منطقه خاموش شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به درگیری‏های سوریه اظهار کرد: در سوریه دشمنان در تلاش هستند تا محور مقاومت را دچار بحران و خلل کنند.

وی تصریح کرد: آنها در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته‏اند؛ اما به فضل الهی تاکنون نتوانسته و نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

حسینی‏شاهرودی با تشریح فتنه وهابیت و سلفی‏ها در منطقه تاکید کرد: اتفاقاتی که در مصر و سوریه و کشورهای دیگر منطقه می‏افتد، در جهت ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است و باید همگان متوجه این موضوع باشند و با موضع‏گیری درست دشمنان را رسوا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: دشمنان جهان اسلام که وهابیت و سلفی‏های دست نشانده استکبار جهانی هستند، در تلاشند تا در منطقه آتش جنگ و خون‏ریزی راه بیندازند.

حسینی‏شاهرودی ادامه داد: آنها تمام تلاش خود را نیز به کار گرفته‏اند و امروز نیاز به هوشیاری و بصیرت خواص و عوام برای مقابله با آنان است.

انتهای پیام/2249/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول