اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عالی دولت در بخش خمام خبر داد

فعالیت یک هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در خمام

نماینده عالی دولت در بخش خمام رشت از در نظر گرفتن 53 شعبه اخذ رأی و فعالیت یک‌هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در این شهر خبر داد.

فعالیت یک هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در خمام

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین ذاکر استقامتی عصر امروز در جلسه توجیهی یک‌روزه نمایندگان بخشدار، روسا و اعضای شعب و کاربران بخش خمام در سالن شهید حق‌شناس، دستاوردهای انتخابات در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را برای دشمن آزار دهنده دانست.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید فردی خبره، کارشناس و دلسوز مردم و نظام باشد، گفت: رئیس جمهور باید با شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری در این مدت زمان از آغاز سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکنون مطرح فرموده‌اند، مطابقت داشته باشد.

این مسئول، امر انتخابات برای تمام عوامل اجرایی و مشارکت‌های مردمی را به خاطر جنبه‌های عقیدتی و سیاسی آن در نظام جمهوری اسلامی ایران لذت‌بخش دانست.

وی اذعان کرد: در تمام انتخابات‌های برگزار شده از همان بدو انقلاب اسلامی ایران نگرش‌ها و شیوه‌های نوینی روی کار آمده است به نحوی که به دنبال برگزاری هر مرحله انتخابات نگرشی تازه، شیوه‌ای نوین و نگاهی نافذتر از گذشته ایجاد شده است.

ذاکر استقامتی تصریح کرد: به دنبال برگزاری انتخابات، حیات تازه‌ای به مجموعه‌های مختلف تزریق شده و انتخاب در عرصه‌های مختلف نیز موجب نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

وی دلیل زیبایی انتخابات در جمهوری اسلامی را حضور یکپارچه و یکرنگ مردم عنوان کرد و یادآور شد: پس از هر انتخابات به خاطر حضور پرشور مردم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته می‌شود.

بخشدار خمام، انتخابات را مظهر شناساندن ملت ایران به مردم دنیا دانست و گفت: از این طریق مردم دنیا متوجه می‌شوند که مردم با شعور بالای سیاسی و درک و بصیرت روز افزون عاشقانه نظام خود را حفظ و حراست می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن همواره سعی دارد با صرف هزینه‌های گزاف انتخابات ما را سرد کند اما با حضور ملت ایران در صحنه به مقصد نرسیده و دستاوردهای هر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برای دشمن آزار دهنده است.

ذاکر استقامتی بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد تاکید کرد و یادآور شد: برای نتیجه موثرتر در انتخابات باید فردی اصلح، کارشناس و دلسوز برای ریاست جمهوری و همچنین افراد کارآمد در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند تا این حماسه کامل شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار بخش خمام برای خلق حماسه آماده هستند، خاطرنشان کرد: داشتن سه مولفه ولایی بودن، آشنا به کار و کارشناس بودن از ویژگی‌های اصلی افراد منتخب است.

نماینده عالی دولت در بخش خمام، متعهد بودن و نوع برخورد با مشکلات را از دیگر ویژگی‌های فرد منتخب دانست و گفت: اکنون ما در دهه‌ای از انقلاب قرار گرفته‌ایم که دهه ثبات انقلاب اسلامی ایران است و فردی که به روی کار می‌آید باید آشنا به مطالبات مردمی باشد و ارزش‌های انقلاب را بشناسد.

به گفته وی، رئیس جمهور منتخب باید با سیاست‌های جهانی منطبق بوده و برای پیشرفت ایران بهترین ارتباطات را با دیگر ملل برقرار کند.

ذاکر استقامتی، داشتن توانایی برای ایجاد رفاه عمومی ملت ایران را از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد منتخب برای ایران امروز دانست و گفت: داشتن زندگی ضعیف در شأن ملت ایران نیست.

وی، تصریح کرد: ایران کشوری ثروتمند به لحاظ منابع طبیعی، نیروی انسانی و فرهنگ و تمدن است بنابراین رئیس جمهور آینده باید توانایی به‌کارگیری این ثروت‌ها را داشته باشد و از آن برای رفاه مردم استفاده کند.

بخشدار خمام، متذکر شد: رئیس جمهور آینده باید بهترین برنامه‌ها را برای ایران ترسیم کند و همواره خدمت به مردم در برنامه‌هایش جاری و ساری باشد و طبق فرموده مقام معظم رهبری نقاط قوت دیگر دولت‌ها را داشته و نقطه ضعف آنها را نداشته باشد.

وی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی را از 21 فروردین امسال و انتخابات ریاست جمهوری را از 17 اردیبهشت ذکر کرد و یادآور شد: از بین دو هیئت اجرایی 60 نفر دعوت شدند که برای نخستین بار تمام معتمدین حضور داشتند که این امر نشان دهنده وحدت و همکاری بین هیئت اجرایی و نظارت است.

 ذاکر استقامتی افزود: بیش از دو هزار ساعت کار کارشناسی صورت گرفته است و تعداد داوطلبان شهر خمام 24 نفر شامل پنج نفر زن و 19 نفر مرد هستند.

وی تعداد داوطلبان روستاهای خمام را 342 نفر شامل 297 نفر مرد و 45 نفر زن عنوان کرد.

این مسئول از در نظر گرفتن 53 شعبه اخذ رأی در خمام خبر داد و اذعان کرد: هفت شعبه اخذ رأی شهری و 46 شعبه روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چندین بار مانورهای مختلف که از طرف ستاد انتخابات کشور برگزار شده، بخش خمام با تمام امکانات موجود یعنی 53 رایانه و کاربر شرکت کرده است و به دستاوردهای بسیار مطلوبی نیز رسیده‌ایم.

ذاکر استقامتی، از فعالیت بیش از یک‌هزار نفر عوامل اجرایی انتخاباتی در خمام خبر داد و متذکر شد: این عوامل شامل هیئت اجرایی، ناظران، عوامل امنیتی و ... هستند که با تمام قوت برای آزمون تاریخ‌ساز 24 خرداد آمادگی دارند.

انتهای پیام/2300/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول