اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

سازوکار برگزاری انتخابات در ایران روز‌به‌روز بهتر می‌شود

استاندار کرمان گفت: تاکنون انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده است و سازوکار برگزاری انتخابات در ایران روز‌به‌روز بهتر می‌شود.

سازوکار برگزاری انتخابات در ایران روز‌به‌روز بهتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در جلسه نهایی عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرمان و بخش مرکزی با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: تاکنون انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده است و سازوکار برگزاری انتخابات در ایران روز‌به‌روز بهتر می‌شود.

وی افزود: برگزاری انتخابات در ایران در سطح دنیا بی‌نظیر است، چرا که مردم ما انتخابات را برگزار می‌کنند و دولت حضور ندارد و نظارت هم بر عهده مردم است.

استاندار کرمان با بیان اینکه انتخابات در زمان طاغوت به صورت فرمایشی برگزار می‌شد، ابراز داشت: امروز مردم مجریان و ناظران انتخابات هستند.

نجار تصریح کرد: امروز جنگ و دفاع ما در پای صندوق‌های رأی است و هر رأی ما موشکی به قلب سپاه دشمن است.

وی عنوان کرد: همه ما در روز 24 خردادماه جاری وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهیم و لبخند رضایت را بر لبان مبارک مقام معظم رهبری می‌نشانیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان بیان داشت: حضور ما در انتخابات باید به گونه‌ای باشد که تمام بلاها را دور کند و به جان دشمن بریزد.

نجار با بیان اینکه همه ما باید فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در انتخابات نصب‌العین خود قرار دهیم، یادآور شد: هدف تمام مجریان و ناظران انتخابات این است که ایران اسلامی را ارتقا دهند، بنابراین به اندازه ذره‌ای نباید بین عوامل اجرا و نظارت اختلاف باشد.

وی در پایان اذعان کرد: همه باید مُر قانون را در دستور کار قرار دهند و از کارهایی اجتناب کنند که موجب دلسردی و یا دلخوری رای‌دهندگان شود.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول