اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

برخورد مجریان انتخابات با رای‌دهندگان محترمانه باشد

فرماندار کرمان گفت: مجریان انتخابات با نظم و آراستگی در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته باشند و با نهایت احترام با رأی‌دهندگان برخورد کنند.

برخورد مجریان انتخابات با رای‌دهندگان محترمانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی بعد از ظهر امروز در جلسه نهایی عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرمان و بخش مرکزی اظهار داشت: ملت و مجریان انتخابات در روز 24 خردادماه جاری لبخند شادی را بر لبان مبارک مقام معظم رهبری جاری می‌کنند و خواب‌های باطل دشمنان و امیدهای آنها تبدیل به یأس می‌شود.

وی، انتخابات را مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود خواند و بیان کرد: طی 35 سال انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده است که این انتخابات قانونمند و با مشارکت آحاد مردم بوده است.

فرماندار کرمان ابراز داشت: در تمام انتخابات مردم تصمیم‌گیرنده اصلی بوده‌اند و مردم صاحب مسئولان خود هستند و این وجه تمایز نظام اسلامی ایران با سایر نظام‌های سیاسی جهان است.

سعیدی با اشاره به اینکه تمام عوامل اجرایی و ناظران انتخابات از بین مردم انتخاب شده‌اند، افزود: اگر انتخابات مطلوب برگزار شود، این امر زمینه‌ساز عمران و آبادانی یک مملکت است.

وی، انتخابات را مهم‌ترین وسلیه برای اجرایی کردن آرمان‌ها و آرزوهای یک ملت دانست و تصریح کرد: انتخابات مانند نسیمی است که فضای کشور را معطر می‌کند و هر زمان که این نسیم می‌وزد، امیدی در دل ملت به‌وجود می‌آید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان عنوان کرد: ملت ایران در تمام امتحانات سربلند بیرون آمده است و آگاهی، بصیرت و حضور مردم در مراسم مختلف مثال‌زدنی است.

سعیدی از برگزار مانورهای انتخاباتی در کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: با اجرای این مانورها به مسئولان اعلام کردیم که شهرستان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

وی از مجریان انتخابات خواست تا با نظم و آراستگی در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته باشند و با نهایت احترام با رأی‌دهندگان برخورد کنند.

فرماندار کرمان خاطر نشان کرد: انتخابات در نظام الهی ایران به‌صورت شفاف، قانونمند و ارزشمند برگزار می‌شود و مجریان انتخابات باید تا آخرین نفر رأی افراد را دریافت کنند.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول