اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 خرداد نقطه عطف حماسه سیاسی ملت است

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم برای حضوری گستر‌ده در انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 24 خرداد نقطه عطف حماسه سیاسی ملت است.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم برای حضوری گستر‌ده در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای مردم این استان را به حضوری باشکوه در روز سرنوشت‌ساز 24 خرداد دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: 24 خرداد نقطه عطف حماسه سیاسی ملت غیور ایران است و در این روز سرنوشت‌ساز آحاد ملت مسلمان ایران با خلق حماسه ای پرشور پاسخی پرمعنا به جهانیان به ویژه ستمکاران غرب می‌دهند تا ثابت کنند که سرنوشت خود برای ساختن فردایی برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) را به دست خود رقم می‌زنند.

این بیانیه می‌افزاید: 24 خرداد روز ملت ایران است، روزی که با هر رأی خود پیامی آشکار به سردمداران استکبار جهانی می‌دهند و عظمت این انتخابات تا جایی است که تمام شبکه ­های زنجیره­ای ماهواره و سایت­ های خبری به بیگانگان دنبال دلسرد کردن مردم هستند اما تاریخ 34 ساله حضور مردم در انتخابات مختلف نشان داده است که هر بار هجمه دشمن بیشتر شود اراده ملت و عزم و غرور ملی برای انتخاب اصلح منسجم‌تر می‌شود.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ذکر شده است: آنها تاکنون با وجود توطئه‌های مختلف طعم تلخ شکست را از عظمت ملت غیور ایران اسلامی چشیده­اند و اکنون در برهه حساس انتخابات ریاست جمهوری مردم ایران با توکل به پروردگار و بهره­گیری از بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کاندید اصلح را بر می‌گزینند که شایسته این ملت و اقتدار برآمده از خون پاک شهیدان گرانقدر باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با دعوت از عموم مردم این استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت حضور مردم گیلان را نمادی بارز از آگاهی و روحیه انقلابی آحاد گیلانیان برشمرد.

 این بیانیه اضافه کرده است: حضور فعال و مسئولانه گیلانیان در انتخاب فرد اصلح در کرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا وعده تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است که در تمام نقاط میهن اسلامی برگ زرینی از این حماسه ماندگار رقم می‌خورد.

انتهای پیام/2300/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول