اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

1200 نفر در مهریز با ستاد انتخابات همکاری دارند

فرماندار مهریز گفت: بیش از هزار و 200 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی اجرای انتخابات را در مهریز بر عهده دارند.

1200 نفر در مهریز با ستاد انتخابات همکاری دارند

مهدی کیانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: در شهرستان مهریز همه مقدمات و تمهیدات لازم با همکاری مطلوبی که بین دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات وجود دارد، به طور کامل فراهم شده و بیش از هزار و 200 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی در 62 شعبه اخذ رای برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: این شعب مشتمل بر 27 شعبه شهری و 35 شعبه روستایی به صورت ثابت و سیار در تمام نقاط شهرستان است و اجرای انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده خواهند داشت.

کیانی مقدم خاطرنشان کرد: خوشبختانه به رغم همه تلاش‌های مذبوحانه دشمن برای عدم مشارکت گسترده مردم در انتخابات، شاهد هستیم همه اقشار مختلف مردم با شور و اشتیاق خاصی در تدارک خلق حماسه بزرگی در 24 خرداد ماه هستند.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان مهریز تصریح کرد: فضای عمومی شهر و روستاهای شهرستان تحت تاثیر تبلیغات متنوع ستادهای تبلیغاتی داوطلبین چهره با نشاط و خاصی به خود گرفته و همه اوضاع و احوال حاکی از شکست سنگین دیگری برای نظام سلطه جهانی در مواجهه با ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات آتی است.

انتهای پیام/90005/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول