اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ کواکبیان در جمع مردم فیروزکوه:

قهر کردن با صندوق و شرکت نکردن در انتخابات راه حل مناسبی نیست

دبیرکل حزب مردم‏سالاری گفت: قهر کردن با صندوق‏های اخذ رأی و شرکت نکردن در انتخابات راه حل مناسبی نیست.

قهر کردن با صندوق و شرکت نکردن در انتخابات راه حل مناسبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مصطفی کواکبیان امشب در جمع مردم فیروزکوه در رستوران «شکوفه» این شهر اظهار کرد: سرنوشت همه ما به این انتخابات و صندوق‏های انتخاباتی گره خورده است.

وی گفت: قهر کردن با صندوق و شرکت نکردن در انتخابات راه حل مناسبی نیست و اگر افرادی که بر این اندیشه هستند راهکار دیگری دارند، باید عنوان کنند.

کواکبیان خاطرنشان کرد: از زمان حضور در حزب مردم‏سالاری، همواره بر حضور در عرصه انتخابات تاکید داشته و داریم و امروز باید آگاه باشیم که چاره‏ای به جز حضور و مشارکت نداریم.

وی خطاب به مردم فیروزکوه تصریح کرد: از همین امروز شناسنامه‏ها را برای حضور در صحنه آماده کنید و به همگان سفارش کنید که در انتخابات شرکت کنند.

در دوره قبل به شخصه قائل نبودم که تقلب شده است

نماینده سابق سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: به فرموده خداوند در قرآن کریم، «ان الله لایغیر بقوم حتی یغیر ما به انفسهم» و بنابراین باید توجه کنیم که نخستین نکته اساسی در این عرصه، حضور یکپارچه در انتخابات است.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه موجی در جامعه ایجاد شده که حضور حداقلی را تبلیغ می‏کنند؛ می‏گویند سیاست خارجی بهتر از این نمی‏شود؛ وضعیت اقتصاد عالی است و ادارات در وضعیت بسیار خوب است.

کواکبیان تصریح کرد: اگر قرار باشد وضعیت را تغییر دهیم، باید در انتخابات شرکت کنیم.

دبیرکل حزب مردم‏سالاری بیان کرد: در دوره قبل نیز من به شخصه قائل نبودم که تقلب شده است؛ البته تخلفاتی صورت گرفته بود و مباحثی همچون سهام عدالت، توزیع سیب زمینی‏ها و . . . را از یاد نخواهیم برد.

روحانی از هر اصلاح‏طلبی، اصلاح‏طلب‏تر است

دبیرکل حزب مردم‏سالاری اضافه کرد: عده‏ای با مطرح کردن این موارد، قهر کرده و به گوشه‏ای خزیده‏اند، اما باید گفت که با حاضر نشدن در عرصه وضع بدتر می‏شود که بهتر نمی‏شود.

وی با اشاره به هشت نامزد نهایی ریاست جمهوری گفت: از بین آنان، عارف و روحانی مدّ نظر اصلاح‏طلبان بودند و نباید بگذاریم جریان سال 84 و شکسته شدن آرا و در نهایت بر سر کار آمدن احمدی‏نژاد تکرار شود.

کواکبیان تاکید کرد: کنار کشیدن عارف در شرایط حاضر واقعاً هنر بود و نامه‏های تشکرآمیز هاشمی و خاتمی نیز تاییدی بر همین مطلب است.

وی خاطرنشان کرد: با شرایط کنونی، تنها کسی که به دیدگاه‏های ما نزدیک است و باقیمانده، روحانی است.

دبیرکل حزب مردم‏سالاری افزود: برخی عنوان می‏کنند که روحانی اصلاح‏طلب نیست؛ باید گفت اصلاح‏طلبی نه در چهره و قیافه، بلکه در حرف‏ها و صحبت‏هایی است که مطرح می‏شود و انصافا صحبت‏هایی که ایشان در مناظره‏ها مطرح کردند، از هر اصلاح‏طلبی، اصلاح‏طلب‏تر بود.

انتهای پیام/2568/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول