اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مجمع فرهنگیان استان قزوین تأکید شد

حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تحقق حماسه سیاسی

در بیانیه مجمع فرهنگیان استان قزوین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تحقق حماسه سیاسی تأکید شد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تحقق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجمع فرهنگیان استان قزوین طی بیانیه‌‌ای خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراها شده، متن این بیانیه به شرح زیر است:

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال "حماسه سیاسی ،حماسه اقتصادی" نامیده شده است ، بی‌تردید بار دیگر مردم فهمیده ایران به خصوص فرهنگیان همچون گذشته با حضور پر شور خود در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای سیاسی دیگری را خلق خواهند کرده و اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان نمایان‌تر می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسیر حرکت الهی خویش بارها و بارها در بوته آزمایش‌های گوناگون قرار گرفته و مردم بصیر و ولایتمدار هر بار سربلندتر از گذشته دشمنان قسم خورده نظام را با حرکتی ناامید ساخته‌ است‌.

در این بیانیه یادآور شده است: امروز که در آستانه آزمون بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، یقیناً دشمنان کینه‌توز ما درصددند از این فرصت برای رخنه در نظام مقدس ایران اسلامی و وارد کردن ضربات شیطانی استفاده کنند.

این بیانیه می‌افزاید: در این برهه حساس انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی می‌تواند نتایج مهمی در ارتباط با شرایط سیاسی و اقتصادی خارج و داخل ایران اسلامی داشته باشد‌، به خصوص در سیاست خارجی که غرب تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی مخصوصا در سوریه، عراق و مصر به اهداف خود که همان تسلط و حضور در منطقه است دست یابد.

در آخر این بیانیه؛ مجمع فرهنگیان استان قزوین ضمن پیروی قاطع از مقام عظمای ولایت از ملت شریف ایران دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور پر شور خود در حماسه سیاسی 24 خرداد به مردم سالاری دینی تحقق بخشیده و بنای فکری و ایدئولوژیکی نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر کرده، چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری:

انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور ماست. انتخابات، هدیه‌ی اسلام به ملت ماست.

و این حضور شما مردم است که نظام را تحکیم می‌کند، پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند، آبروی ملت ایران را افزایش می‌بخشد، استقامت کشور را در مقابل دشمنی‏ها زیاد می‌کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف می‌کند. این یک مسئله‏ ی بسیار مهم است؛ پس مسئله‏ اول، شرکت در انتخابات است و حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهد زد.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/77001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول