اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

حضور تمام کاندیداها کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌کند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور تمامی کاندیداها کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌کند.

حضور تمام کاندیداها کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌کند

سیدهاشم بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اجماع و اتحاد اصولگرایان در حال حاضر امکان‌پذیر نیست چراکه مردم تصمیم‌گیری خود را انجام داده‌اند و این اقدام سبب کاهش مشارکت بخش عظیمی از مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور تمام کاندیداها کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌کند، ادامه داد: یقینا به سبب اینکه اصول‌گرایان ائتلاف نکردند آرا میان آنها شکسته می‌شود و در یک نفر تجمیع نمی‌شود.

بنی‌هاشمی با تاکید براینکه انتخابات این دوره نیز به دور دوم کشیده می‌شود عنوان کرد: فضای تبلیغاتی حاکم بر جامعه نشان می‌دهد مردم تصمیم خود را برای رای دادن به نامزد انتخابی خود گرفته‌اند و صلاح نیست که با ائتلاف و اجماع اصولگرایان تصمیمات مردم را تغییر داد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مردم کشور و نظام را دوست دارند و به سبب حمایت از آن در انتخابات بار دیگر حضور گسترده خود را به همگان نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در یک کشور زندگی می‌کنند نسبت به آن دلسوزی دارند، ادامه داد: حضور مردم، مشارکت و حمایت آنان از نظام و جمهوری اسلامی ایران سبب حفظ و امنیت آن می‌شود و از دخالت‌ها و تهدیدات دشمن جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حتی اگر مردم از وقایع اتفاق افتاده نارضایتی دارند نباید سر انتخابات و سرنوشت کشور خالی کنند و باید پای صندوق‌های رای مانند همیشه حضور پیدا کنند، اظهار کرد: باوجود تحریم‌ها و تهدیداتی که غربی‌ها علیه ایران دارند مردم می‌توانند با مشارکت و حضور حماسه‌آفرین خود در انتخابات قدرت را از آنان بگیرند.

انتهای پیام/70018/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول