اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

حضور قاطع در انتخابات معادله دشمن را به هم می‌ریزد

امام جمعه میاندوآب گفت: حضور قاطع و حداکثری ملت بزرگ کشورمان معادلات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به هم می‌ریزد.

حضور قاطع در انتخابات معادله دشمن را به هم می‌ریزد

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: هر یک از این انتخابات‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در تعیین سرنوشت ملت ایران تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه کشورهای مختلف دنیا این انتخابات، تحرکات مردم و نخبگان را به طور دقیق رصد می‌کنند، افزود: چنانچه واجدان الشرایط برای رای دادن با حضور خود به خلق حماسه دیگر دست بزنند به طور قطع دشمنان نیز در تصمیم‌گیری‌های خود تجدید نظر کرده و سیاست‌های جدیدی را اتخاذ می‌کنند.

قهرمانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در اراده ملت برای رساندن ایران اسلامی به سر منزل مقصود هیچ‌گونه تاثیر منفی نداشته است، بیان داشت: با وجودی که دشمنان نظام و مخالفان تحریم‌های اقتصادی و مشکلات متعدد را به ملت کشور ما تحمیل کرده‌اند با این همه یکایک ملت ایران پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند تا بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

امام جمعه میاندوآب حضور گسترده در انتخابات را در واقع دفاع از دستاوردهای نظام دانست و افزود: با وجودی که کاستی‌ها و مشکلات مختلف در زمینه‌های گوناگون به وفور دیده می‌شود ولی پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف با همدلی ملت و دولت تحقق یافته است لیکن حضور در انتخابات تایید موفقیت‌ها و تلاش برای رفع کاستی‌ها نیز قلمداد می‌شود.

وی بیداری اسلامی که در منطقه به ویژه بین کشورهای اسلامی رخ داده است را یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملل مختلف دنیا  از انقلاب ما در حال الگوبرداری هستند بنابراین باید ملت در همه عرصه‌ها همچنان با اقتدار و صلابت حضور پیدا کنند تا همچنان برای ملل مختلف دنیا الگو بمانند.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول