اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی فارس صورت می‌گیرد

برپایی کافه انتخابات در خیابان‌های شیراز

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برپایی کافه انتخابات در خیابان‌های شهر شیراز خبر داد.

برپایی کافه انتخابات در خیابان‌های شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین بهمن‌زادگان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه قرارگاه جنگ نرم عمار بسیج دانشجویی استان فارس در راستای خلق حماسه سیاسی اقدام به برپایی کافه انتخابات در نقاط مختلف شهر شیراز می‌کند اظهار داشت: این برنامه در قاب غرفه‌های مختلف در پل معالی آباد روبه‌روی مجتمع تجاری آفتاب فارس، جنب ارگ کریم خان زند و پارک آزادی از دیروز 17 خرداد شروع شده و تا 22 این ماه ادامه می‌یابد.

وی شورآفرینی در راستای تحقق حماسه سیاسی را از اهداف برپایی کافه انتخابات برشمرد و افزود: در این برنامه از نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر برای ارائه دیدگاه‌ها و نظراتشان دعوت می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در کافه انتخابات به دنبال آگاهی‌بخشی همراه با شور سیاسی متناسب با انتخابات پیش رو هستیم اضافه کرد: برگزاری مناظرات دانشجویی، تریبون آزاد، ارائه اخبار روزانه انتخابات، معرفی نامزدهای انتخابات و... از برنامه‌های عملیاتی در کافه انتخابات است.

بهمن‌زادگان با بیان اینکه برگزاری کافه انتخابات در خیابان‌های اصلی شهر شیراز به صورت خودجوش توسط دانشجویان بسیجی صورت می‌گیرد ادامه داد: در این غرفه‌ها از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌شود و برای روشن‌تر شدن فضا و همچنین کمک به انتخاب فرد اصلح مناظرات و میزگردهای انتخاباتی برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات اذعنا داشت: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه با ارائه معیارهای انتخاب اصلح و ایجاد شور انتخاباتی به دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول