اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

قربانی: رأی من جلیلی است / با هیچ ستاد انتخاباتی همکاری نمی‌کنم

مسئول سابق ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین ضمن تشریح دلایل کناره‌گیری خود از این ستاد گفت: رأی من هنوز هم جلیلی است و با هیچ ستاد انتخاباتی همکاری نمی‌کنم.

قربانی: رأی من جلیلی است / با هیچ ستاد انتخاباتی همکاری نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با آغاز تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، حمزه قربانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین مسئولیت ستاد سعید جلیلی را در این استان عهده‌دار شد.

اما یک هفته به برگزاری انتخابات، وی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده و به جای وی حجت‌الاسلام سید مطهر علیزاده این وظیفه را عهده‌دار شد.

در خصوص کناره‌گیری حمزه قربانی از ریاست ستاد سعید جلیلی در قزوین با وی به گفت‌و‌گو نشستیم که در ادامه می‌آید.

فارس: آیا شما از مسئولیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان قزوین کناره‌گیری کرده‌اید؟

بله، خبر کناره‌گیری بنده از ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان قزوین واقعیت دارد.

فارس: دلیل این کناره‌گیری چیست؟

بنده چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، اولویتم را پیروی از منویات مقام معظم رهبری قرار داده‌ام.

در دوران دفاع مقدس به امر امام خمینی (ره) به جبهه رفته و به امر ایشان نیز پس از جنگ برای آبادانی کشور تلاش کردیم و امروز نیز در همه عرصه‌ها پیرو امر رهبر هستم.

فارس: چه موضوعی موجب این کناره‌گیری شد؟

با توجه به اینکه بنده اطلاعات کافی از نحوه شرکت در تبلیغات انتخاباتی نداشتم، گمان می‌کردم که با یک مرخصی یک ماهه می‌توان در تبلیغات انتخاباتی شرکت کرد و به همین دلیل نیز مسئولیت ستاد سعید جلیلی را در استان قزوین بر عهده گرفتم.

فارس: با چه استدلالی از ادامه حضور در این ستاد انصراف دادید؟

در تماسی که دوستان رده بالا بنده با من داشتند، مطلع شدم که مقام معظم رهبری از حضور بنده و امثال من حتی با مرخصی در هیچ کدام از ستادهای انتخاباتی رضایت ندارند و به همین دلیل از مسئولیت در این ستاد کناره‌گیری کردم.

فارس: این استعفا را رسمی اعلام کردید؟

پس از اطلاع از این موضوع که مرخصی گرفتن من نمی‌تواند توجیهی برای حضورم در ستادهای انتخاباتی باشد، طی نامه‌ای به رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این مطلب را عنوان و به سر کار خودم بازگشتم.

فارس: آیا همچنان از جلیلی طرفداری می‌کنید؟

من به دلیل شغلی از حضور در ستاد جلیلی منع شده‌ام، ولی همچنان نظر شخصی‌ام سعید جلیلی است و وی را کاندیدای اصلح می‌دانم و هرگونه شایعه‌ای را در نسبت اینجانب به ستادهای انتخاباتی و دیگر کاندیداها به جز سعید جلیلی شدیدا تکذیب می‌کنم.

فارس: علت این حمایت چیست؟

ما پیرو گفتمان انقلاب، امام، مقام معظم رهبری و راهی هستیم که شهدا به خاطر آن خون دادند و در این مسیر نیز اعتقاد داریم که جلیلی علمدار این گفتمان است.

بنده برای حضور در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نیز اطلاعات کافی شغلی نداشتم که به محض اینکه متوجه شدم از این ستاد خارج شده و با هیچ ستاد دیگری به نفع کاندیدایی همکاری نمی‌کنم، ولی رأی من به عنوان یک شهروند، سعید جلیلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس ستاد مردمی حیات طیبه استان قزوین که در حمایت از نامزدی سعید جلیلی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده، شامل ستادهای مرکز استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها و نیز کمیته‌های مختلف است.

این ستاد علاوه بر شهرستان‌های استان، در شهرهای آبگرم، اقبالیه، محمودآباد نمونه، محمدیه، خاکعلی و شریفیه و نیز بخش‌های از الموت غربی و شرقی و طارم فعالیت دارد.

همچنین کمیته‌های؛ بانوان، سیاسی، دانشجویان و جوانان، تولید محتوا، تبلیغات، اقشار، طرح و برنامه و نیروی انسانی، پزشکان، رسانه، جانبازان و ایثارگران، مراسم‌ها، نخبگان و اساتید دانشگاه، مساجد و هیئت‌ها، روابط عمومی، هماهنگی سخنرانان و مبلغان، طلاب و نیز فرهنگیان از دیگر بخش‌های فعال در این ستاد هستند.

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول