اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج وظیفه سنگینی در انتخابات بر عهده دارد/ خلق حماسه سیاسی شعار نیست

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه بسیج وظیفه سنگینی در انتخابات بر عهده دارد، گفت: خلق حماسه سیاسی شعار نیست و باید محقق شود.

بسیج وظیفه سنگینی در انتخابات بر عهده دارد/ خلق حماسه سیاسی شعار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در دومین مجمع بسیج شهرستان شاهرود که با حضور نخبگان و تاثیرگذاران بسیج اقشار و مسئولان ادارات و ارگان‌های شهرستان در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجمع بسیج شهرستان شاهرود اظهار کرد: این دومین جلسه مجمع بسیج شهرستان با حضور همه اعضا که قریب به 250 نفر هستند، است که در آستانه انتخابات برای انسجام بیشتر در ورود همه ظرفیت‌ها برای خلق حماسه سیاسی برگزار می‌شود.

مطهری افزود: در طول برگزاری مجمع‏های اول و دوم بسیج شهرستان شاهرود، جلسات مختلف ستاد مرکزی مجمع برگزار شد و تصمیمات مختلفی در خصوص انتخابات پیش‏رو و خلق حماسه سیاسی اتخاذ کرد و کارگروه‌های تخصصی نیز در این مدت جلسات خود را برگزار و رؤسای کارگروه‌ها مشخص شدند.

وی تصریح کرد: باید همه در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و بسیج که خود زاییده انقلاب و برآمده از ملت است، وظیفه بیشتری بر عهده دارد و برای پیگیری این اهداف نیاز به همه اندیشه‌ها و راهکارهاست.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بسیج شهرستان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنیم و این نیاز به همت و پشتکار و ظرفیت‌سازی دارد که با تشکیل مجمع و کارگروه‌ها محقق شده است.

مطهری بیان داشت: باید نخبگان، پژوهشگران و ایده‌پردازان بسیجی از اقشار مختلف بسیج و مسئولان شهرستان در کنار هم برای اعتلای کشور و شهرستان تلاش کنیم و تفکر بسیجی اکنون راهگشای ما در این راه است.

بر اساس این گزارش؛ در دومین مجمع بسیج شهرستان شاهرود، مسئولان هفت کارگروه تخصصی به ارائه گزارشی از برگزاری نخستین جلسه کارگروه‌های تخصصی کرده و مسئول دبیرخانه بسیج اقشار سپاه ناحیه شاهرود نیز گزارشی از عملکرد مجمع بسیج شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/2249/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول