اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

کاندیداهای انتخابات شورا قانون را ملاک عمل قرار دهند

استاندار البرز از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان خواست تا در فعالیت‌های تبلیغاتی خود قانون را ملاک عمل قرار دهند.

کاندیداهای انتخابات شورا قانون را ملاک عمل قرار دهند

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که با شروع تبلیغات انتخابات شوراها فضای سیاسی استان چگونه است؟ گفت: خوشبختانه ما شاهد هستیم که فضای با نشاطی طی هفته‌های اخیر در استان البرز حاکم بوده و این امر پس از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای شهر و روستا رونق بیشتری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین همکاری و تعامل خوبی میان ستادهای انتخاباتی کاندیداها با هیئت‌های اجرایی و نظارتی و ستاد انتخابات در استان البرز وجود دارد و این امر نوید بخش برگزاری انتخاباتی سالم،‌ قانونمند، مشارکتی و حداکثری در البرز است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز با اشاره به آغاز زمان تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا از 16 خرداد گفت: تا بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری انتخابات یعنی هفت صبح 23 خرداد کاندیداهای محترم می‌توانند در چارچوب قانون تبلیغات خود را انجام دهند.

عربیان تاکید کرد: نکته مهم در تبلیغات این است که که همه به قانون پایبند باشیم و هیچ فردی نمی‌تواند فراتر از قانون رفتار کند و به طور قطع نهادهای نظارتی و بازرسی بر عملکرد کاندیداها در دوران تبلیغات انتخاباتی نظارت خواهند داشت.

* نباید با سیاه نمایی دستاوردهای کشور را زیر سوال برد

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پیشرفت‌های استان البرز در ابعاد مختلف اظهار داشت: انتقاد کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پذیرفته شده و کسی مانع انتقاد مصلحانه و دلسوزانه نیست.

استاندار البرز افزود: اما نباید از فرصت انتخابات و امکان نقد نقاط ضعف و کاستی‌ها برای تخریب دستاوردها و اقدامات خوب انجام شده در گذشته سوء استفاده کرد.

عربیان تاکید کرد: هدف همه باید سربلندی انقلاب، عزت مردم و توسعه و پیشرفت کشور باشد و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که روز 24 خرداد حماسه‌ای بزرگ در حوزه سیاسی خلق کنیم.

وی گفت: خلق حماسه با همدلی و وحدت و ولایت‌مداری و حرکت در چارچوب قانون میسر می‌شود و در این زمینه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آن‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه شرایط برگزاری انتخابات در این استان فراهم شده است، گفت: به فضل الهی در روز جمعه مردم با بصیرت و انقلابی استان البرز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر به وظیفه خود در قبال انقلاب عمل کرده و ضمن تجدید میثاق با ولایت، پاسخ بدخواهی دشمنان را خواهند داد.

انتهای پیام/2302/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول