اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی خبر داد

آمادگی آذربایجان غربی برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات از آمادگی لازم و کافی برخوردار است.

آمادگی آذربایجان غربی برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات

عیسی قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی آمادگی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات را دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه تصریح کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز در این زمینه فراهم است و پیش‌بینی می‌شود مردم حضور مؤثری در انتخابات داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بر خلق حماسه سیاسی توسط مردم تأکید کرد و افزود: با توجه به برگزاری همزمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان، تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نیستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 97 هیئت اجرایی در امر انتخابات تعیین شده‌اند.

قنبری به اقدامات انجام شده در استان برای برگزاری مطلوب انتخابات اشاره کرد و گفت: کارشناسان فناوری و مسئولان IT فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان و هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/61001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول