اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرندیه عنوان کرد

آمادگی کامل زرندیه برای برگزاری انتخابات

فرماندار زرندیه از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

آمادگی کامل زرندیه برای برگزاری انتخابات

علیرضا هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در این شهرستان اندیشیده شده و مشکلی برای برگزاری با شکوه انتخابات وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی تبلیغات کاندیداها از بین 417 نامزد تایید صلاحیت شده همزمان با سایر شهرهای کشور در این شهرستان نیز آغاز شده است.

فرماندار زرندیه گفت: از مجموع 417 نفر تایید صلاحیت شده، 80 نفر داوطلب عضویت در انتخابات شورای شهرها و مابقی روستاها هستند.

هدایتی افزود: بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات استان در این دوره از انتخابات، 56 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه دایر می‌شود که از این تعداد 27 شعبه ثابت و 29 شعبه سیار است که 38 شعبه در بخش مرکزی و 18 شعبه در بخش خرقان دایر می‌شوند.

به گفته وی حدود یک هزار نفر در مسئولیت‌های مختلف کار انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند.

فرماندار زرندیه در ادامه بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: آنچه بیش از حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت دارد، انتخاب اصلح و ولایتی‌ترین فرد برای ریاست کشور است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

هدایتی ابراز داشت: بدون شک ملت با ایجاد حماسه‌ای باشکوه و انتخاب رئیس جمهوری ولایت‌مدار به عزت و عظمت بیشتر کشور کمک کرده و دست دشمنان را از این نظام کوتاه خواهند کرد.

انتهای پیام/87012/ب30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول