اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

زیر سئوال بردن انتخابات خوش خدمتی به دشمن است

امام جمعه ابرکوه گفت: کسانی که از هم‌اکنون سلامت انتخابات را زیر سئوال می‌برند، بیندیشند که به چه کسی خوش خدمتی می‌کنند و ماموریت را برای چه جریانی انجام می‌دهند.

زیر سئوال بردن انتخابات خوش خدمتی به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع بسیجیان شهرستان ابرکوه اظهار داشت: انتخابات عرصه بروز وحدت، عقلانیت، بلوغ سیاسی ملت و عزم ملی و شرکت در انتخابات عمل به وصایای حضرت امام (ره) و فرامین مقام معظم رهبری و میثاق با شهیدان است.

وی افزود: بسیج شجره طوبایی است که شاخه‌هایش در حوزه، دانشگاه، مدارس، ادارات و کلیه مراکز حضور دارد و فضای کشور را با عطر ولایت معطر کرده است.

حسینی عنوان کرد: مواظب باشیم آنان که با بسیج به تقابل برخاستند، دانشگاه را پادگان نظامی می‌خوانند، بسیج را تخطئه کردند و نشان دادند که نااهل و نامحرم انقلاب هستند بار دیگر به میدان ورود پیدا نکنند.

حسینی در مورد وظیفه بسیج در انتخابات نیز یادآور شد: بسیجیان باید مردم را آگاه و ملاک‌های انتخاب احسن را ترویج کنند.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان وظیفه اولیه را در تائید نیروهای توانمند دارد و مردم در برگزیدن فرد اصلح که دارای حسن تدبیر، تعهد و مکتبی، کارشناس و کاردان در امور مختلف و معتقد به ولایت فقیه است حرف اول را می‌زنند و وظیفه اصلی بر دوش مردم است.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: خرداد ماه همواره ماه تعیین سرنوشت انقلاب بوده است زیرا سرآغاز قیام در 15 خرداد 42 و عروج امام در 14 خرداد و مقدرات اجرایی کشور در دوم خرداد و سوم خرداد و 18 خرداد و 24 خرداد رقم خورده و می‌خورد.

حسینی در مورد وظایف کاندیداها در انتخابات پیش رو اظهار داشت: نامزدهای انتخابات سعی در تلطیف فضای سیاسی و تقویت عزم ملی و بسترسازی برای حضور حداکثری داشته باشند و ستادهای خود را به پرهیز از هر نوع رفتار هنجارشکنانه توصیه کنند.

وی افزود: در نظام اسلامی راه برای رقابت سالم باز است و همه کاندیداها از حق رقابت یکسان برخوردارند تا دیدگاه‌های خود را با استفاده از فرصت ایجاد شده توسط رسانه ملی اطلاع رسانی کنند و مورد قضاوت قرار گیرند.

حسینی ادامه داد: فردی که نمی‌تواند عصبانیت خود را در برابر فضای ایجاد شده که برایش مطلوب نیست کنترل کند چگونه می‌تواند کشورداری کند؟ مدیریت کشور باید حلیم و با ظرفیت و تبلوری از همه قابلیت‌ها باشد.

وی در توصیه به مردم گفت: ملت ما بصیرانه برای خلق حماسه سیاسی به میدان می‌آیند تا عرصه بر دشمن تنگ شود زیرا اگر در امر تعیین سرنوشت کشور وظیفه شناسی و از حق رای خود استفاده نکنیم، در مقابل یک قدم عقب‌نشینی، دشمن 10 قدم جلو می‌آید و مدعی می‌شود.

حسینی گفت: مقام معظم رهبری و مراجع عظام شرکت در انتخابات را برای ما تکلیف شرعی می‌دانند و به همین دلیل حجت بر همه تمام و یک رای برگ نیز در تقویت نظام موثر و خالی ماندن یک رای هم پر شدن جدول پازل صفحه دشمن است.

انتهای پیام/2464/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول