اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

مشاهده 2 مورد تخلف انتخاباتی در قروه

فرماندار قروه گفت: تاکنون 2 مورد تخلف از سوی دستگاه‌های اجرایی قروه در استفاده از امکانات دولتی، مشاهده شده است که پس از انتخابات پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

مشاهده 2 مورد تخلف انتخاباتی در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان این مطلب، به آغاز به کارگروه‌هایی با محوریت حماسه سیاسی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: براساس برخی نظرسنجی‌های منابع معتبر، بیش از 75 درصد مردم این شهرستان تا امروز آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کرده‌اند که این آمار در روزهای منتهی به انتخابات افزایش خواهد یافت.

فرماندار قروه اظهار داشت: مردم قروه در انتخابات گذشته با بیش از 80 درصد مشارکت پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب را به خوبی به اثبات رسانیده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای مقابله با تخلفات انتخاباتی، هیئت بازرسی انتخابات فعال شده است.

به گفته فرماندار قروه، با داوطلبان و هوادارانی که از امکانات دولتی به نفع یا ضرر کسی استفاده کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

شیخی‌زاده تصریح کرد: برگزاری انتخابات یکی از جلوه‌های مشارکت سیاسی مردم در حکومت دینی است و ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، با تکیه بر مردم‌سالاری دینی توانسته است، پایگاهی قوی و مستحکم برای جهان اسلام باشد.

وی، مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران را برگزاری انتخابات عنوان کرد و اذعان داشت: نباید اجازه بدهیم این مظهر اداره عمومی مردم در عرصه سیاست و حکومت، به دستاویزی برای دشمنان قسم‌خورده انقلاب بدل شود.

فرماندار قروه، دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات، ایجاد یأس و ناامیدی و کم‌رنگ جلوه‌دادن حضور مردم را از سیاست‌های رنگ‌باخته و کهنه استکبار جهانی اعلام کرد و بیان داشت: بصیرت و آگاهی مردم ایران امروز به مرحله نهایی کمال رسیده است و ترفندهای نخ‌نمای استکباری صهیونیستی، نمی‌تواند در عرصه حضور مردم رخنه پیدا کند.

وی، انتخابات پیش‌رو را انتخاباتی مهم و سرنوشت‌ساز برشمرد و ابراز داشت: مهم‌ترین ضرورت شرکت در انتخابات، استفاده از حقی است که به ما داده شده و ادای تکلیفی است که در قبال انقلاب اسلامی بر ذمه داریم.

فرماندار قروه، رعایت اصل بی‌طرفی و احترام به قانون را از مصادیق امر به معروف عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون 2 مورد تخلف از سوی دستگاه‌های اجرایی در استفاده از امکانات دولتی، مشاهده شده است که پس از انتخابات پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

شیخی‌زاده، اسراف در تبلیغات، طرح مسائل تفرقه‌انگیز وعده‌های خلاف واقع و فریب‌های انتخاباتی را از جمله منکرات متوجه این رویداد سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: زیرسئوال بردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این برهه که دشمن تمامی تلاش خود را به کم‌رنگ کردن انتخابات معطوف داشته، ظلم بزرگی است.

فرماندار قروه با بیان اینکه تأثیرگذاری ایران اسلامی در سطح جهانی به واسطه گفتمان مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: این گفتمانی است که انقلاب اسلامی، برای همیشه آن را در پیش خواهد گرفت تا دست متجاوز را کوتاه کند.

شیخی‌زاده، ملت ایران را ملت برهه‌های سخت و سرنوشت‌ساز دانست که هرگاه در برابر دشمنان داخلی و خارجی احساس خطر کرده است با بینش و آگاهی خاصی که مختص خود است به صحنه آمده و حماسه آفریده است.

وی در پایان شعار مجریان انتخابات را قانون‌مداری، عدالت‌محوری، رعایت اصل بی‌طرفی و تأمین امنیت عنوان و اضافه کرد: به حول و قوه الهی امانتداران مردم، این شعار را جمعه هفته آینده در عمل نیز به اثبات خواهند رسانید.

انتهای پیام/79009/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول