اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی پرهیز کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی و نقد غیرمنصفانه پرهیز کنند.

نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی پرهیز کنند

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداهای انتخابات یک ضرورت است که ریشه در آموزه‌های دینی ما دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: انتخابات در ایران اسلامی تجلی حکومت دینی و نقش مردم در فردای بهتر است و نباید با برخی بداخلاقی‌ها این امر مهم را تخریب کنیم.

این مسئول گفت: نقد وضعیت موجود حق کاندیداها است، اما نباید به جای نقد برای جذب آرای بیشتر به سمت سیاه‌نمایی و بداخلاقی حرکت کنیم.

ذوالانوار اضافه کرد: سیاه‌نمایی در مقابل وضعیت موجود ظلم به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و کاندیداها و هواداران آنان در تمام شهرها و روستاها باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

رئیس شورای نظارت چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فارس تصریح کرد: تمام کاندیداهای انتخاباتی و هواداران آنان باید زمینه‌ساز یک انتخابات پرشور باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: تمام کاندیداها و هواداران آنان باید خود را سربازان شکل‌گیری حماسه سیاسی بدانند و اخلاق‌مداری اولویت تحقق حماسه است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نیز با مراقبت از فضای تبلیغات کاندیداها، افرادی را انتخاب کنند که اخلاق‌محوری و برنامه‌محوری را در اولویت کار خود قرار داده باشند.

ذوالانوار افزود: انتخابات تجلی حماسه سیاسی است و تمام افراد باید در برگزاری باشکوه آن و شکل‌گیری حماسه سیاسی تلاش کنند. 

این مسئول متذکر شد: بی‌شک حضور حداکثری مردم در این انتخابات بار دیگر تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و جایگاه ایران اسلامی را ارتقا می‌بخشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: کاندیداها با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری زمینه‌ساز تحقق حماسه‌ای تاریخی شوند که نماد اخلاق‌مداری باشد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول