اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان:

شهرداری مجری برخورد با تخلفات انتخاباتی است

معاون اجرایی و هماهنگی شهردار زنجان به حضور همزمان نیروی انتظامی و هیئت اجرایی انتخابات در اکیپ جمع‌آوری اقلام تبلیغاتی غیر قانونی اشاره کرد و گفت: شهرداری در این اکیپ نقش مجری را دارد.

شهرداری مجری برخورد با تخلفات انتخاباتی است

اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اذعان به تخلفات انتخاباتی در سطح شهر زنجان اظهار داشت: شهرداری با همکاری دیگر ارگان‌های قانونی عصر دیروز اقدام به جمع‌آوری مقداری از اقلام تبلیغاتی از سطح شهر کرد که خارج از ضوابط تعیین شده نصب شده بود.

وی تعداد کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها را 197 نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد کاندیدا و همزمانی این انتخابات با ریاست جمهوری موجب افزایش حجم اقلام تبلیغاتی کاندیداها در سطح شهر شده است.

معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری زنجان با بیان اینکه ورود مستقیم شهرداری را برای جمع‌آوری اقلام تبلیغاتی کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی درست نیست، افزود: از بین این 197 نفر 13 نفر به عضویت شوراها در می‌آیند از این رو شهرداری در این مورد فقط به عنوان مجری عمل می‌کند.

وی به حضور همزمان نیروی انتظامی و هیئت اجرایی انتخابات در اکیپ جمع‌آوری اقلام تبلیغاتی غیر قانونی اشاره و تصریح کرد: شهرداری در این اکیپ نقش مجری را دارد و سیاست‌ها توسط ارگان‌های دیگر از جمله فرمانداری طراحی می‌شود.

موسوی با اذعان به تخلفات وسیع روی داده در سطح شهر در مورد تبلیغات انتخاباتی از جمله نصب بنرهای مختلف در سطح شهر زنجان اضافه کرد: گشت گزارش‌گیری در سطح شهر فعال شده است که با جمع بندی این گزارش‌ها در فرمانداری نسبت به جمع آوری آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

وی نخستین اقدام در نظر گرفته شده برای برخورد با تخلفات انتخاباتی را در سطح شهر زنجان، دادن تذکر اعلام کرد و گفت: اگر کاندیداها به تذکرات داده شده بی اعتنایی کنند نسبت به امحای اقلام تبلیغاتی اقدام می‌شود.

معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری زنجان تاکید کرد: اغلب کاندیداها نسبت به رعایت قوانین مندرج در انتخابات ملتزم هستند.

انتهای پیام/73004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول