اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

حضور در انتخابات وظیفه‌ای ملی و تکلیفی دینی است

امام جمعه موقت سنندج، حضور در انتخابات را وظیفه‌ای ملی و تکلیفی دینی خواند و بر مشارکت گسترده مردمی در این عرصه و هوشیاری همه‌جانبه در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

حضور در انتخابات وظیفه‌ای ملی و تکلیفی دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مشورت و همدلی بین مسلمانان و مشارکت همه اقشار مختلف مردم در سرنوشت خویش یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های یک جامعه اسلامی است.

وی افزود: در آیات و احادیث بسیاری بر امر مشورت و مشارکت‌دادن عامه مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی تأکید شده‌است و آموزه‌های مترقی اسلامی نیز همواره بر خردجمعی صحه گذاشته است.

امام جمعه موقت سنندج بر مشارکت همه‌جانبه مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات تأکید کرد و افزود: حضور در انتخابات وظیفه‌ای ملی و تکلیفی دینی است و باید تک‌تک ایرانیان در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کنند، بنابراین باید با هوشیاری و دقت همه‌جانبه و با مشارکت گسترده خویش همه این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

رئیس دانشگاه کردستان نیز در این جلسه بر آمادگی دانشگاهیان استان برای حماسه‌آفرینی در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و افزود: در مراکز مختلف دانشگاهی استان تاکنون کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف علمی و پژوهشی با محوریت انتخابات و مشارکت گسترده مردمی در این عرصه برگزار شده است.

جهانشیر امینی اضافه کرد: حضور و مشارکت گسترده در انتخابات ثمرات بسیاری را برای ایران اسلامی در ابعاد داخلی و بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

امینی خاطرنشان کرد: بدون شک پشتوانه عظیم مردمی از نامزدهای انتخاباتی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات به همه دشمنان ثابت خواهد کرد که توطئه‌های آنان برای کم‌رنگ نشان دادن شور و شوق انتخاباتی در ایران با شکست مواجه شده و در بعدی دیگر نیز قدرت چانه زنی کشور را در معادلات بین‌المللی بالا می‌برد.

رئیس دانشگاه کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم ولایت‌مدار کردستان همچون انتخابات‌های گذشته حماسه‌آفرین بوده و با مشارکت گسترده خود نامزدهای اصلح را برگزینند.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول