اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کردستان فراهم است

استاندار کردستان از فراهم ‌بودن همه امکانات و تجهیزات لازم برای انتخاباتی باشکوه در این استان و خلق حماسه‌ای دیگر از سوی کردستانی‌های ولایت‌مدار خبر داد.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کردستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در سایه همدلی و مشارکت گسترده بین مردم و مسئولان هیچگونه مشکلی برای برگزاری انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در این حوزه در استان وجود ندارد.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار کردستان همواره در عرصه‌های مختلف همگام با دیگر برادران و خواهران دینی خویش در اقصی نقاط کشور حضوری گسترده داشته‌اند و انتظار می‌رود در انتخابات 24 خرداد نیز میزان مشارکت کردستانی‌ها از میانگین کشوری بالاتر باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد: حضور خودجوش بیش از 7 هزار و 500 کردستانی ولایت‌مدار و عاشق امام و رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تجدید میثاق ده‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم کردستان با آرمان‌های والای امام راحل همگی نشان از روحیه ضداستکباری، ولایت‌مداری و حماسه‌آفرینانه کردستانی‌ها بوده و امید است این مهم در روز 24 خرداد به منصه ظهور برسد.

شهبازی خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای انتخاباتی باشکوه در استان فراهم شده و با بسیج همه امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی زمینه را برای حماسه‌آفرینی مردم فراهم کرده‌ایم.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان نیز از فعالیت منسجم چهار ماهه این نهاد برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در رادیو و تلویزیون خبر داد و ابراز داشت: خنثی‌کردن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان و ترویج گفتمان پیشرفت از جمله مهم‌ترین مباحثی بوده‌است که در کنار برنامه‌های متنوع مرتبط با انتخابات در رسانه‌ دیداری و شنیداری استان منعکس شده‌است.

رضا علی‌نژاد افزود: از نیمه دوم اسفندماه 91 برنامه‌های منسجم صدا و سیمای کردستان در خصوص انتخابات آغاز شد و تاکنون در قالب فیلم‌های کوتاه و مستند و ویژه برنامه‌ها و میزگردهای متنوع در صدا و سیمای استان به این مهم پرداخته شده است.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول