اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 41 ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر 25 ستاد در شهرستان‌های خراسان‌رضوی و 16 ستاد در مشهد مقدس فعال بوده که در مجموع 41 ستاد تبلیغاتی جلیلی در سطح خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 41 ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی

هادی وکیلی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد ضمن تشریح فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان فعال است.

وی از فعالیت ستادهای انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی یاد کرد و افزود: در حال حاضر 25 ستاد در شهرستان‌های خراسان‌رضوی فعال بوده و در مشهد نیز 13 ستاد مرکزی در مناطق 13گانه و سه ستاد دیگر مرتبط با بانوان و در مجموع 16 ستاد مرکزی در مشهد مقدس در سطح شهر فعال هستند.

وکیلی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی جلیلی با وجود تاخیر در آغاز فعالیت‌های خود، روند رضایت‌بخشی را دارد، خاطرنشان کرد: ستادهای انتخاباتی جلیلی از دو هفته گذشته آغاز به کار کرده و این در حالی است که به نسبت ستادهای دیگر کاندیداها بسیار عقب بودیم.

وی ادامه داد: حامیان جلیلی با اعتقاد قلبی و روحیه انقلابی پای کار آمدند و امروز از این مسئله خوشحالیم که این اعتقاد و باورمندی سبب روند رو به جلو ستاد جلیلی در انتخابات دارد.

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی از محدودیت مالی این ستاد در حوزه تبلیغات یاد کرد و افزود: با توجه به محدودیت مالی ستاد انتخاباتی جلیلی، بنرها، عکس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی در تیراژ بسیار اندک چاپ و در سطح شهر منتشر شده است.

وکیلی یادآور شد: شرکت در مناظرات و نشست‌های تخصصی در مسیر رفع شبهات آحاد جامعه از دیگر برنامه‌های مهم ستاد انتخاباتی جلیلی به‌شمار می‌رود.

به گفته مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی، ستادهای انتخاباتی جلیلی در حال حاضر در سطح مشهد و دیگر شهرستان‌ها فعال بوده و تاکنون استقبال ارزنده‌ای از ستادها صورت گرفته است.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول