اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شور انتخاباتی در شهر خورموج به راه افتاد

با آغاز رسمی تبلیغات کاندیداهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حال و هوای انتخابات در شهر خورموج و دیگر شهرهای استان بوشهر موج می‌زند.

شور انتخاباتی در شهر خورموج به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، همزمان با اعلام رسمی تأیید و انتشار اسامی کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی درشهر خورموج، تبلیغات نامزدهای تایید صلاحیت شده با نصب بنر همراه با شعارهای گوناگون، فضای انتخاباتی در مرکز شهرستان دشتی را وارد مرحله جدیدی کرد.

خیابان شهید مطهری شهر خورموج جایی است که اکثر نامزد‌ها اقدام به دایر کردن ستادهای تبلیغاتی خود کرده‌اند و به تکاپو افتاده‌اند و در حال تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود هستند.

فضای شهر کاملا شکل انتخاباتی به‌خود گرفته و حال و هوای انتخابات در سراسر خطه عالم پرور و ولایت‌مدار شهرستان و شهر موج می‌زند.

با شروع رسمی تبلیغات شوراهای اسلامی بنرهای نامزدهای شورا در نقاط مختلف شهر نصب شده که علاوه بر شور و نشاط انتخاباتی، اگرچه در مواردی موجب آلودگی نما‌ها و دیوار‌ها شده اما فصل جدید و چهره‌ای متفاوت به شهر بخشیده است.

شب گذشته هفت نفر از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر خورموج با مردم سخن گفتند و مهم‌ترین مشکلات را عدم مدیریت شهری، بی‌توجهی به تنها ترمینال شهر و عدم آسفالت خیابان‌ها و معابر عنوان کردند.

مختار پزشک از اعضای اسبق شورای اسلامی شهر خورموج در مسجد جامع این شهر ضمن انتقاد شدید از شورا و مدیریت شهری گفت: شش سال پیش ترمینال شهر را احداث کرده‌ایم که جهت راه اندازی آن نیاز به یک در و پنجره بود چرا تا کنون هیچ توجهی به آن نشده است.

وی ادامه داد: اخیرا «شاهد نصب تابلوهای حوزه استحفاظی دو شهرستان همجوار در قسمتی از حوزه استحفاظی شهرستان دشتی بوده‌ایم که در میان چند روستای ما نصب شده است چرا مسئولان در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهند.

پزشک خاطرنشان کرد: دو پل هوایی در شهر نصب کرده‌اند که استفاده‌ای از آن نمی‌شود و امروز فقط کانون تبلیغاتی شده است.

انتهای پیام/66001/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول