اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی انتخابات در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از برگزاری مسابقه نقاشی انتخابات در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی انتخابات در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین

محمدرضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع «اوقات فراغت با کتاب» و «من رأی می‌دهم» در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 70 نفر از کودکان شش تا 9 ساله شرکت کردند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: اعضای کودک کتابخانه و تعدادی از بچه‌های مهدهای کودک‌ قزوین شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات بودند.

مولایی یادآور شد: همچنین از سوی مربی مهد دوره قصه‌گویی و قصه‌خوانی نیز برای شرکت‌کنندگان برگزار شد که مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت انتخابات و نقش سازنده آن در آینده کشور لازم است، تمام آحاد جامعه با این مهم آشنا شده و در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اضافه کرد: آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های جامعه باید از سنین کودکی در افراد نهادینه شود که در این راستا اداره کتابخانه‌های قزوین با برگزاری دوره‌های متعدد فرهنگی، تفریحی و آموزشی اقدام به ترویج این اهداف عالی بین اعضا می‌کند.

مولایی عنوان کرد: مسابقه نقاشی یادشده به دلیل نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها روبرو شد، چراکه در صورتی که کودک از سنین اولیه لزوم مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه را درک کند، در سنین بزرگسالی حضوری پررنگ‌تر در عرصه جامعه خواهد داشت.

وی یادآور شد: نتایج مسابقه نقاشی پس از بررسی‌های کارشناسانه مشخص و آثار نفرات برتر برای ارسال به مرحله کشوری مسابقات معرفی می‌شود.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول