اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخابات شوراها

ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد فعال شد

عضو جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی گفت: ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان برای انتخاب شورای اسلامی شهر بجنورد فعال شد.

ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد فعال شد

علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در بجنورد اظهار کرد: این ستاد در چهارراه امیریه این شهر همزمان با تبلیغات چهارمین انتخابات شورای اسلامی بجنورد برپا شده است.

وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این ستاد، ارائه برنامه‌ها و حمایت از 9 عضو ائتلاف اصولگرایان چهارمین انتخابات شورای شهر بجنورد است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی با بیان اینکه این افراد دارای تعهد، تخصص و سوابق اجرایی متمادی بوده و در مسئولیت‌های مختلف منشأ خدمات بوده‌اند، تصریح کرد: بر همین اساس علی احمدنیا، حبیب‌الله یاوری، سیداحمد وکیلی، رشید محمدی، جعفر جعفری، خلیل‌الله باقری، سید اسماعیل سیدی، اعظم‌السادات افشین‌فر و سیدخلیل کشمیری در لیست مورد حمایت جبهه متحده اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر بجنورد قرار گرفته‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی، انتشار اسامی و تصاویر نامزدهای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات شورای اسلامی بجنورد در جای جای این شهر را برشمرد و گفت: این لیست پس از برگزاری نشست‌های مختلف جمع‌بندی و نهایی شد.

وی همچنین علت ارائه لیست 9 نفره به جای لیست 13 نفره را آزادی عمل شهروندان برای چهارمین انتخابات شورای اسلامی عنوان کرد.

وی با تأکید بر حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات 24 خردادماه شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برای خلق حماسه اذعان داشت: به طور حتم مردم در 24 خرداد جلوه‌ای از مشارکت پرشور و هرچه تمام را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول