اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی گچساران:

بازار گچساران در ساعات راهپیمایی 22 بهمن تعطیل است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: در ساعات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، بازار این شهرستان تعطیل بوده و بازاریان همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضوری گسترده دارند.

بازار گچساران در ساعات راهپیمایی 22 بهمن تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر حسینی امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور اصناف در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشان از تعهدی است که این قشر از جامعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی ابراز داشت: بازاریان در دوران پیروزی انقلاب و در دوران جنگ هشت ساله علیه ایران نشان دادند که یکی از وفادارترین اقشار جامعه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران با تأکید بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر اصناف نسبت به اهداف و آرمان‌های این نظام مقدس یادآور شد: نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل بوده که برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

حسینی افزود: در دوران سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات مردم علیه رژیم منحوس پهلوی، بازاریان و اصناف گچساران هم پای سایر اقشار در تظاهرات مردمی حضور فعال داشته و با تعطیل کردن کسب و کار خود مخالفت خود با رژیم ستم‌شاهی را اعلام کردند.

وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در برهه حساس اقتصادی امروز، اصناف را پشتیبان اسلام، نظام و انقلاب عنوان کرد.

حسینی بیان داشت: بازاریان گچساران همگام و حتی پیشگام دیگر اقشار جامعه در صحنه‌های مختلف حضور یافته و در راستای سربلندی کشور گام‌های مهم و مؤثری برداشته‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن و راهپیمایی باشکوه این روز ادامه داد: اصناف با بصیرت گچساران با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، توطئه‌های دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه‌های مختلف را همچون همیشه خنثی خواهند کرد.

حضور گسترده بازاریان گچساران در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس مجمع امور صنفی گچساران خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌ها در گچساران در مسیر مرکز بازار این شهرستان یعنی خیابان‌های شهید بلادیان به سمت میدان امام(ره) برگزار شده و اصناف در نظم‌بخشی و هماهنگی برگزاری مطلوب راهپیمایی‌ها نقش مؤثری دارند.

حسینی افزود: مجمع امور صنفی گچساران با برگزاری جلسات مختلف با رؤسای اتحادیه‌های صنفی مختلف و با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب زمینه هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان را فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با اصناف برگزار شد، در ساعات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، بازار این شهرستان تعطیل بوده و بازاریان و اصناف نیز همگام با سایر اقشار مختلف مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن و در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.

به گزارش فارس، در گچساران افزون بر چهار هزار واحد صنفی مختلف در قالب 26 اتحادیه صنفی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/82001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول