اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن بازتاب جهانی پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی میلیونی ملت ایران در 22 بهمن ماه بازتاب جهانی پیدا می‌کند به طوری که رسانه‌های مغرض بیگانه راهی جز انعکاس آن ندارند.

راهپیمایی 22 بهمن بازتاب جهانی پیدا می‌کند

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرا رسیدن ایام‌الله فجر به ویژه 22 بهمن ماه را تبریک گفت و اظهار داشت: عوامل پشت صحنه رسانه‌های دشمن، همیشه به دنبال این موضوع بودند بین ملت ایران و مسئولان شکاف ایجاد کنند و چون در رسیدن به این هدف شوم ناتوان بوده‌اند تلاش کرده‌اند وجود فاصله بین مردم و مسئولان را به اذهان عمومی تلقین کنند.

وی مردم را برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت کرد و گفت: ایادی استکبار جهانی در طول سال‌های گذشته انواع فشار اعم از اقتصادی، اجتماعی و .. به ملت ایران تحمیل کردند حتی از تجاوز به خاک ایران اسلامی نیز دریغ نکردند تا مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد شوند ولی ملت ایران به بهانه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون از جمله راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرده‌اند همواره پشتیبان نظام هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اقشار مختلف مردم اعم از روحانی، بسیجی، دانشجو ...در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، افزود: این حضور حماسی و پرشور مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی بوده و موجب خشنودی و امیدواری ملل مستضعف در مناطق مختلف جهان می‌شود.

قاضی‌پور به همراهی مردم آذربایجان غربی با مسئولان نظام اشاره کرد و اظهار داشت: مردم این استان همواره در کنار مسئولان بوده و در برهه‌های حساس به عنوان مرزبانان غیور و دلیر رفتار کرده، از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرده‌اند و در دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز به صیانت از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب مبادرت می‌کنند و نشان می‌دهند همیشه بیدار هستند.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول