اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور حماسی صنعتگران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی و گسترده صنعتگران، معدنچیان، تجار و بازرگانان، اصناف و بازاریان این استان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

حضور حماسی صنعتگران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن

رحمان کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: فعالان عرصه اقتصادی استان با حضور پرشکوه در راهپیمایی فردا، بار دیگر به دولت‌های استکباری و دشمنان نظام  پاسخ کوبنده‌ای می‎دهند و پشتیبانی خود را از رهبر اعلام می‌کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بر ضرورت گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر 22 بهمن تأکید کرد و گفت: یوم الله 22 بهمن روز تجلی همدلی، وحدت و اوج ابراز عشق ملت ایران به اسلام، امام و ولایت فقیه و سرآغاز حاکمیت ارزش‌های الهی و انسانی است و ضروری است تا این روز به نحو شایسته‌ای گرامی داشته شود.

کرمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و 22 بهمن متعلق و همراه ملت ایران است و این ملت هزاران سال است از موجودیت، فرهنگ و هویت خود صیانت کرده است و فردا نیز برای خلق حماسه‌ای دیگر با هوشیاری همیشگی خود این عظمت، قدرت و رشدیافتگی را به زیبایی به تصویر می‌کشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، اظهار داشت: موج بیداری اسلامی بی‌شک مرهون روشنگری‌های انقلاب اسلامی بر مدار حق‌باوری و تلاش برای اقامه عدالت و توحید و طلب کرامت و احترام برای همه ملت‌ها و انسان‌ها است.

کرمی در ادامه با بیان اینکه 50 عنوان برنامه محوری در دهه فجر از سوی کمیته صنایع در استان برگزار شده است، افزود: این تعداد برنامه در واحدهای صنعتی بزرگ و متوسط و شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.

انتهای‌ پیام/68004/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول