اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن

محسنی اژه‌ای فردا در میدان امام اصفهان سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه مردم اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، سخنران ویژه این مراسم را محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور اعلام کرد.

محسنی اژه‌ای فردا در میدان امام اصفهان سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با صدور بیانیه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن دعوت از مردم شریف و همیشه در صحنه استان اصفهان و شرکت در مراسم راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن آورده است: راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان از ساعت 9:30 دقیقه  صبح یک شنبه به سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور آغاز می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان در بخشی از این بیانیه تأکید کرده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران، آحاد مردم شریف استان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری دعوت کرده  و امیدوار است حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی مصمم‌تر کند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد، لزوم وحدت و همدلی، شرکت پرشور در انتخابات آتی، هوشیاری در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن، بصیرت افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام و تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی است.

در بخش دیگری بیانیه تاکید شده است: اکنون برماست که با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جهت ادای دین خویش نسبت به شهدا و ایثارگران فداکار انقلاب و جمهوری اسلامی گامی برداشته و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

در قسمت دیگر از این بیانیه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صبحدم 22 بهمن 1357 و نهضتی که حضرت امام خمینی(ره)پرچمدار و پایه گذار آن بود، آورده شده است: کشور ایران توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نشان دهد و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بنا به مشیت الهی سی و چهارساله شد و این درحالیست که جهان شاهد تحولات و تحرکاتی کم سابقه یا به عبارتی بی سابقه است.

در این بیانیه آمده است: بدون شک بخش عظیمی از تحولات دنیا به ویژه بیداری اسلامی معلول این انقلاب روشنگرانه است که در برهه حساسی از تاریخ اجتماعی بشر با حرکت پیامبرگونه پیشوایی بی پیرایه به وقوع پیوست و مرزهای نمرودیان و طاغوتیان زمان را در جهان درنوردید.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول